120143 UE Introduction to Language Teaching II (2007W)
Prüfungsimmanente Lehrveranstaltung
Labels
Anrechenbar für Schwerpunktmodul Spracherwerb/Sprachunterricht I für 343 (ECTS: 4.00).
Details
Sprache: Englisch
Lehrende
Termine (iCal) - nächster Termin ist mit N markiert
- Montag 08.10. 14:00 - 16:00 Raum 4 Anglistik UniCampus Hof 8 3E-EG-19
- Montag 15.10. 14:00 - 16:00 Raum 4 Anglistik UniCampus Hof 8 3E-EG-19
- Montag 22.10. 14:00 - 16:00 Raum 4 Anglistik UniCampus Hof 8 3E-EG-19
- Montag 29.10. 14:00 - 16:00 Raum 4 Anglistik UniCampus Hof 8 3E-EG-19
- Montag 05.11. 14:00 - 16:00 Raum 4 Anglistik UniCampus Hof 8 3E-EG-19
- Montag 12.11. 14:00 - 16:00 Raum 4 Anglistik UniCampus Hof 8 3E-EG-19
- Montag 19.11. 14:00 - 16:00 Raum 4 Anglistik UniCampus Hof 8 3E-EG-19
- Montag 26.11. 14:00 - 16:00 Raum 4 Anglistik UniCampus Hof 8 3E-EG-19
- Montag 03.12. 14:00 - 16:00 Raum 4 Anglistik UniCampus Hof 8 3E-EG-19
- Montag 10.12. 14:00 - 16:00 Raum 4 Anglistik UniCampus Hof 8 3E-EG-19
- Montag 17.12. 14:00 - 16:00 Raum 4 Anglistik UniCampus Hof 8 3E-EG-19
- Montag 07.01. 14:00 - 16:00 Raum 4 Anglistik UniCampus Hof 8 3E-EG-19
- Montag 14.01. 14:00 - 16:00 Raum 4 Anglistik UniCampus Hof 8 3E-EG-19
- Montag 21.01. 14:00 - 16:00 Raum 4 Anglistik UniCampus Hof 8 3E-EG-19
- Montag 28.01. 14:00 - 16:00 Raum 4 Anglistik UniCampus Hof 8 3E-EG-19
Information
Ziele, Inhalte und Methode der Lehrveranstaltung
Art der Leistungskontrolle und erlaubte Hilfsmittel
Mindestanforderungen und Beurteilungsmaßstab
Building on 601 Introduction to Language Teaching 1 this course is another step in the preparation for the so-called Schulpraktikum. General topics of course 601 will be discussed with regard to further issues of English language teaching (cf. Content).
Prüfungsstoff
interactive
Literatur
Zuordnung im Vorlesungsverzeichnis
602
Letzte Änderung: Mo 07.09.2020 15:33
· Grammar teaching
· Teaching reading, writing and speaking
· Classroom assessment
· Curricula, syllabuses and course designThere will be opportunity for peer teaching and students will be expected to observe experienced teachers.
Assessment will be mainly based on portfolios.