040428 FK Marketing (2009W)
Continuous assessment of course work
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ACHTUNG:verwendete Literatur: Kotler/Keller/Goodman/MHansen (2009): Marketing Management , Pearson Education Ltd., Harlow
Anmeldevoraussetzung: positiv absolvierte LVA ABWL Marketing: Teil 1
Termine:
jeweils Donnerstag, 8.00 - 10.00 Uhr im HS 4 an folgenden Terminen:
8.10.
15.10.
29.10.
5.11.
12.11.
19.11.
26.11. (Zwischentest)
3.12.
17.12.
7.1.
14.1.
21.1.
28.1. (Endtest)
Anmeldevoraussetzung: positiv absolvierte LVA ABWL Marketing: Teil 1
Termine:
jeweils Donnerstag, 8.00 - 10.00 Uhr im HS 4 an folgenden Terminen:
8.10.
15.10.
29.10.
5.11.
12.11.
19.11.
26.11. (Zwischentest)
3.12.
17.12.
7.1.
14.1.
21.1.
28.1. (Endtest)
Registration/Deregistration
Note: The time of your registration within the registration period has no effect on the allocation of places (no first come, first served).
- Registration is open from We 09.09.2009 09:00 to Tu 22.09.2009 17:00
- Registration is open from Mo 28.09.2009 09:00 to Tu 29.09.2009 17:00
- Deregistration possible until We 14.10.2009 23:59
Details
max. 50 participants
Language: German
Lecturers
Classes
Currently no class schedule is known.
Information
Aims, contents and method of the course
https://typo3.univie.ac.at/index.php?id=57423
Assessment and permitted materials
Minimum requirements and assessment criteria
Examination topics
Reading list
Kotler P.; Keller K.L.; Brady M.; Goodman M,; Hansen T. (2009): Marketing Management,
Perarson Education Ltd., HarlowWagner, Udo; Reisinger, Heribert; Schwand, Christopher; Hoppe, Daniel (Hrsg.) (2006): Fallstudien aus der österreichsichen Marketingpraxis 4, WUV Universitätsverlag, Wienhttps://typo3.univie.ac.at/index.php?id=57423
Perarson Education Ltd., HarlowWagner, Udo; Reisinger, Heribert; Schwand, Christopher; Hoppe, Daniel (Hrsg.) (2006): Fallstudien aus der österreichsichen Marketingpraxis 4, WUV Universitätsverlag, Wienhttps://typo3.univie.ac.at/index.php?id=57423
Association in the course directory
Last modified: Mo 07.09.2020 15:29