Universität Wien

040428 FK Marketing (2009W)

4.00 ECTS (2.00 SWS), SPL 4 - Wirtschaftswissenschaften
Continuous assessment of course work

ACHTUNG:

verwendete Literatur: Kotler/Keller/Goodman/MHansen (2009): Marketing Management , Pearson Education Ltd., Harlow
Anmeldevoraussetzung: positiv absolvierte LVA ABWL Marketing: Teil 1
Termine:
jeweils Donnerstag, 8.00 - 10.00 Uhr im HS 4 an folgenden Terminen:
8.10.
15.10.
29.10.
5.11.
12.11.
19.11.
26.11. (Zwischentest)
3.12.
17.12.
7.1.
14.1.
21.1.
28.1. (Endtest)

Registration/Deregistration

Note: The time of your registration within the registration period has no effect on the allocation of places (no first come, first served).

Details

max. 50 participants
Language: German

Lecturers

Classes

Currently no class schedule is known.

Information

Aims, contents and method of the course

Assessment and permitted materials

Minimum requirements and assessment criteria

Examination topics

Reading list

Kotler P.; Keller K.L.; Brady M.; Goodman M,; Hansen T. (2009): Marketing Management,
Perarson Education Ltd., Harlow

Wagner, Udo; Reisinger, Heribert; Schwand, Christopher; Hoppe, Daniel (Hrsg.) (2006): Fallstudien aus der österreichsichen Marketingpraxis 4, WUV Universitätsverlag, Wien

https://typo3.univie.ac.at/index.php?id=57423

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Last modified: Mo 07.09.2020 15:29