Warning! The directory is not yet complete and will be amended until the beginning of the term.
190057 SE Person-centred planning (2008S)
Person-centred and lifestyle oriented planning for people with a learning disability and other handicaps
Continuous assessment of course work
Labels
Registration/Deregistration
Note: The time of your registration within the registration period has no effect on the allocation of places (no first come, first served).
- Registration is open from Mo 18.02.2008 07:00 to Fr 22.02.2008 09:00
- Registration is open from Fr 22.02.2008 19:10 to Th 28.02.2008 09:00
- Deregistration possible until Fr 14.03.2008 09:00
Details
max. 25 participants
Language: German
Lecturers
Classes (iCal) - next class is marked with N
- Friday 07.03. 11:00 - 12:30 Hörsaal 42 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 7
- Friday 14.03. 11:00 - 12:30 Hörsaal 42 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 7
- Friday 21.03. 11:00 - 12:30 Hörsaal 42 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 7
- Friday 28.03. 11:00 - 12:30 Hörsaal 42 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 7
- Friday 04.04. 11:00 - 12:30 Hörsaal 42 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 7
- Friday 11.04. 11:00 - 12:30 Hörsaal 42 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 7
- Friday 18.04. 11:00 - 12:30 Hörsaal 42 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 7
- Friday 25.04. 11:00 - 12:30 Hörsaal 42 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 7
- Friday 02.05. 11:00 - 12:30 Hörsaal 42 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 7
- Friday 09.05. 11:00 - 12:30 Hörsaal 42 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 7
- Friday 16.05. 11:00 - 12:30 Hörsaal 42 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 7
- Friday 23.05. 11:00 - 12:30 Hörsaal 42 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 7
- Friday 30.05. 11:00 - 12:30 Hörsaal 42 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 7
- Friday 06.06. 11:00 - 12:30 Hörsaal 42 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 7
- Friday 13.06. 11:00 - 12:30 Hörsaal 42 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 7
- Friday 20.06. 11:00 - 12:30 Hörsaal 42 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 7
- Friday 27.06. 11:00 - 12:30 Hörsaal 42 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 7
Information
Aims, contents and method of the course
Assessment and permitted materials
Minimum requirements and assessment criteria
Examination topics
Reading list
Association in the course directory
5.7.3
Last modified: Mo 07.09.2020 15:37
Die StudentInnen sollen, eingebettet im theoretischen integrationspädagogischen Kontext, eine Einführung in das Konzept einer lebensstilbezogenen Entwicklungsplanung anhand mehrerer konkreter Beispiele erhalten, sodass ihnen Grundzüge vertraut werden und sie in der Praxis auf dieses Konzept und dazugehörige Methoden zurückgreifen können.