190132 SE Theory of Educational Science: Special Needs and Inclusive Education (2021S)
Theoretische Perspektiven und aktuelle Diskurse zum Themengebiet schulische Inklusion
Continuous assessment of course work
Labels
REMOTE
Registration/Deregistration
Note: The time of your registration within the registration period has no effect on the allocation of places (no first come, first served).
- Registration is open from We 03.03.2021 08:00 to Fr 12.03.2021 09:00
- Deregistration possible until Mo 15.03.2021 09:00
Details
max. 25 participants
Language: German
Lecturers
Classes (iCal) - next class is marked with N
Das Seminar findet online statt.
- Wednesday 14.04. 13:15 - 16:30 Digital
- Wednesday 28.04. 13:15 - 16:30 Digital
- Wednesday 12.05. 13:15 - 16:30 Digital
- Wednesday 26.05. 13:15 - 16:30 Digital
- Wednesday 09.06. 13:15 - 16:30 Digital
- Wednesday 30.06. 13:15 - 16:30 Digital
Information
Aims, contents and method of the course
Assessment and permitted materials
Regelmäßige und aktive Teilnahme in den online Präsenzen. Kleinere Teilleistungen, die im Verlauf des Semesters zu vollbringen sind. Verfassen einer Seminararbeit zu einem selbstgewählten Thema im Rahmen des Seminarinhaltes. Abhalten einer Präsentation
Minimum requirements and assessment criteria
Examination topics
Reading list
wird im Laufe der LV auf Moodle bekanntgegeben
Association in the course directory
M3c
Last modified: Fr 12.05.2023 00:18
Methoden: Inputs durch die Vortragende, Textarbeit, Gruppenarbeiten, Präsentationen, Diskussionen