190184 SE Theory and practical experience of school development (2012S)
eine Einführung
Continuous assessment of course work
Labels
Das Seminar führt in ausgewählte Grundlagen und gegenwärtige Tendenzen der Schulentwicklung ein. Exemplarische Einblicke in die schulische Praxis, ggf. Erkundungen vor Ort werden einbezogen.
Registration/Deregistration
Note: The time of your registration within the registration period has no effect on the allocation of places (no first come, first served).
- Registration is open from Tu 14.02.2012 09:00 to Mo 27.02.2012 09:00
- Deregistration possible until Fr 18.05.2012 12:00
Details
max. 25 participants
Language: German
Lecturers
Classes (iCal) - next class is marked with N
- Thursday 08.03. 10:00 - 12:00 Medien-und Methodenlabor Sensengasse 3a 2.OG
- Thursday 15.03. 10:00 - 12:00 Medien-und Methodenlabor Sensengasse 3a 2.OG
- Thursday 22.03. 10:00 - 12:00 Seminarraum 6 Sensengasse 3a 2.OG
- Thursday 29.03. 10:00 - 12:00 Medien-und Methodenlabor Sensengasse 3a 2.OG
- Thursday 19.04. 10:00 - 12:00 Medien-und Methodenlabor Sensengasse 3a 2.OG
- Thursday 26.04. 10:00 - 12:00 Medien-und Methodenlabor Sensengasse 3a 2.OG
- Thursday 03.05. 10:00 - 12:00 Seminarraum 7 Sensengasse 3a 2.OG
- Thursday 10.05. 10:00 - 12:00 Seminarraum 7 Sensengasse 3a 2.OG
- Thursday 24.05. 10:00 - 12:00 Seminarraum 7 Sensengasse 3a 2.OG
- Thursday 31.05. 10:00 - 12:00 Seminarraum 7 Sensengasse 3a 2.OG
- Thursday 14.06. 10:00 - 12:00 Seminarraum 7 Sensengasse 3a 2.OG
- Thursday 21.06. 10:00 - 12:00 Seminarraum 7 Sensengasse 3a 2.OG
Information
Aims, contents and method of the course
Das Seminar führt in ausgewählte Grundlagen und gegenwärtige Tendenzen der Schulentwicklung ein. Exemplarische Einblicke in die schulische Praxis, ggf. Erkundungen vor Ort werden einbezogen.
Assessment and permitted materials
Gestaltung einer Seminarsitzung
Minimum requirements and assessment criteria
Examination topics
Reading list
Die Literatur wird im Rahmen des Seminars bekannt gegeben.
Association in the course directory
Last modified: Mo 07.09.2020 15:37