200189 SE Master's Thesis Seminar (A) (2020W)
Continuous assessment of course work
Labels
Registration/Deregistration
Note: The time of your registration within the registration period has no effect on the allocation of places (no first come, first served).
- Registration is open from Th 01.10.2020 15:35 to Sa 03.10.2020 15:29
- Deregistration possible until Sa 03.10.2020 15:29
Details
max. 20 participants
Language: German
Lecturers
Classes (iCal) - next class is marked with N
Das Masterarbeit-Seminar wird aufgrund mangender räumlicher Ressourcen in digitaler Form geführt.
- Tuesday 06.10. 13:15 - 14:45 Digital
- Tuesday 13.10. 13:15 - 14:45 Digital
- Tuesday 20.10. 13:15 - 14:45 Digital
- Tuesday 27.10. 13:15 - 14:45 Digital
- Tuesday 03.11. 13:15 - 14:45 Digital
- Tuesday 10.11. 13:15 - 14:45 Digital
- Tuesday 17.11. 13:15 - 14:45 Digital
- Tuesday 24.11. 13:15 - 14:45 Digital
- Tuesday 01.12. 13:15 - 14:45 Digital
- Tuesday 15.12. 13:15 - 14:45 Digital
- Tuesday 12.01. 13:15 - 14:45 Digital
- Tuesday 19.01. 13:15 - 14:45 Digital
- Tuesday 26.01. 13:15 - 14:45 Digital
Information
Aims, contents and method of the course
Assessment and permitted materials
Planungs- bzw. Auswertungsreferat, Umsetzung geplanter Arbeitsschritte im Rahmen der Erstellung der Masterarbeit, Mitarbeit bzw. konstruktives Einbringen in Diskussionen, Anwesenheit
Minimum requirements and assessment criteria
Anwesenheit
Mitarbeit
Referat
Umsetzung geplanter Arbeitsschritte zur Erstellung der Masterarbeit
Mitarbeit
Referat
Umsetzung geplanter Arbeitsschritte zur Erstellung der Masterarbeit
Examination topics
Prüfungsimmanente Lehrveranstaltung: Planungs- bzw. Auswertungsreferat
Reading list
American Psychological Association. (2010). Publication manual of the American Psychological Association (6th ed.). Washington, DC: Author.
Association in the course directory
Last modified: Fr 12.05.2023 00:19
Vertiefung des wissenschaftlichen Arbeitens im Rahmen von Masterarbeiten - Erwerb von Kenntnissen bezüglich Studienplanung und -durchführung, Reflexion von Studienergebnissen im Kontext aktueller Forschungsliteratur