040419 VK KFK iMAR: Adv. Topics in Internat. Marketing (E) (2014S)
Prüfungsimmanente Lehrveranstaltung
Labels
This course is only offered for Master students.
Although the course is held in English, sound knowledge of German is necessary for relevant project work.Students taking this course must have already successfully completed the International Marketing Part 1, International Marketing Research Part 1 and International Data Analysis.It is absolutely essential that all registered students attend the first session on March 4th 2014 (Introduction/Vorbesprechung) as failure to do so will result in their exclusion from the course.Erasmus students must have successfully completed at least one international marketing course at their home university. To be able to attend the course they must hand in a relevant transcript/certificate by March 11th, 2014.
An/Abmeldung
Hinweis: Ihr Anmeldezeitpunkt innerhalb der Frist hat keine Auswirkungen auf die Platzvergabe (kein "first come, first served").
- Anmeldung von Mo 17.02.2014 09:00 bis Di 25.02.2014 16:00
- Abmeldung bis Fr 14.03.2014 23:59
Details
max. 50 Teilnehmer*innen
Sprache: Englisch
Lehrende
Termine (iCal) - nächster Termin ist mit N markiert
- Dienstag 04.03. 10:15 - 11:45 Hörsaal 9 Oskar-Morgenstern-Platz 1 1.Stock
- Dienstag 11.03. 10:15 - 11:45 Hörsaal 9 Oskar-Morgenstern-Platz 1 1.Stock
- Dienstag 18.03. 10:15 - 11:45 Hörsaal 9 Oskar-Morgenstern-Platz 1 1.Stock
- Dienstag 25.03. 10:15 - 11:45 Hörsaal 9 Oskar-Morgenstern-Platz 1 1.Stock
- Dienstag 01.04. 10:15 - 11:45 Hörsaal 5 Oskar-Morgenstern-Platz 1 Erdgeschoß
- Dienstag 08.04. 10:15 - 11:45 Hörsaal 9 Oskar-Morgenstern-Platz 1 1.Stock
- Dienstag 29.04. 10:15 - 11:45 Hörsaal 9 Oskar-Morgenstern-Platz 1 1.Stock
- Dienstag 06.05. 10:15 - 11:45 Hörsaal 9 Oskar-Morgenstern-Platz 1 1.Stock
- Dienstag 13.05. 10:15 - 11:45 Hörsaal 9 Oskar-Morgenstern-Platz 1 1.Stock
- Dienstag 27.05. 09:00 - 17:00 Hörsaal 3 Oskar-Morgenstern-Platz 1 Erdgeschoß
- Dienstag 17.06. 10:15 - 11:45 Hörsaal 13 Oskar-Morgenstern-Platz 1 2.Stock
Information
Ziele, Inhalte und Methode der Lehrveranstaltung
http://international-marketing.univie.ac.at/teaching/courses-ss14/advanced-topics-in-international-marketing/
Art der Leistungskontrolle und erlaubte Hilfsmittel
Mindestanforderungen und Beurteilungsmaßstab
Prüfungsstoff
Literatur
Zuordnung im Vorlesungsverzeichnis
Letzte Änderung: Mo 07.09.2020 15:29