040562 VK KFK iMAR: Internat. Marketing Research: Teil 2 (E) (2014S)
Prüfungsimmanente Lehrveranstaltung
Labels
This course is only offered for Master students.
Although the course is held in English, sound knowledge of German is necessary for relevant project work.Students taking this course must have already successfully completed the International Marketing Part 1 course and International Data Analysis course.It is absolutely essential that all registered students attend the first session on March 3rd 2014 (Introduction/Vorbesprechung) as failure to do so will result in their exclusion from the course.Erasmus students must have successfully completed an international marketing research course at their home university. To be able to attend the course they must hand in a relevant transcript/certificate by March 11th, 2014.
An/Abmeldung
Hinweis: Ihr Anmeldezeitpunkt innerhalb der Frist hat keine Auswirkungen auf die Platzvergabe (kein "first come, first served").
- Anmeldung von Mo 17.02.2014 09:00 bis Di 25.02.2014 16:00
- Abmeldung bis Fr 14.03.2014 23:59
Details
max. 50 Teilnehmer*innen
Sprache: Englisch
Lehrende
Termine (iCal) - nächster Termin ist mit N markiert
- Montag 03.03. 10:00 - 11:30 Hörsaal 10 Oskar-Morgenstern-Platz 1 2.Stock
- Montag 10.03. 10:00 - 11:30 Hörsaal 10 Oskar-Morgenstern-Platz 1 2.Stock
- Montag 17.03. 10:00 - 11:30 Hörsaal 10 Oskar-Morgenstern-Platz 1 2.Stock
- Montag 24.03. 10:00 - 11:30 Hörsaal 10 Oskar-Morgenstern-Platz 1 2.Stock
- Montag 31.03. 10:00 - 11:30 Hörsaal 10 Oskar-Morgenstern-Platz 1 2.Stock
- Montag 07.04. 10:00 - 11:30 Hörsaal 10 Oskar-Morgenstern-Platz 1 2.Stock
- Montag 28.04. 10:00 - 11:30 Hörsaal 10 Oskar-Morgenstern-Platz 1 2.Stock
- Montag 05.05. 10:00 - 11:30 Hörsaal 10 Oskar-Morgenstern-Platz 1 2.Stock
- Montag 12.05. 10:00 - 11:30 Hörsaal 10 Oskar-Morgenstern-Platz 1 2.Stock
- Montag 19.05. 10:00 - 11:30 Hörsaal 10 Oskar-Morgenstern-Platz 1 2.Stock
- Montag 26.05. 10:00 - 11:30 Hörsaal 10 Oskar-Morgenstern-Platz 1 2.Stock
- Montag 02.06. 10:00 - 11:30 Hörsaal 10 Oskar-Morgenstern-Platz 1 2.Stock
- Montag 16.06. 08:45 - 15:45 Hörsaal 9 Oskar-Morgenstern-Platz 1 1.Stock
- Montag 23.06. 10:00 - 11:30 Hörsaal 6 Oskar-Morgenstern-Platz 1 1.Stock
- Montag 30.06. 10:00 - 11:30 Hörsaal 10 Oskar-Morgenstern-Platz 1 2.Stock
Information
Ziele, Inhalte und Methode der Lehrveranstaltung
http://international-marketing.univie.ac.at/teaching/courses-ss14/international-marketing-research-2/
Art der Leistungskontrolle und erlaubte Hilfsmittel
Mindestanforderungen und Beurteilungsmaßstab
Prüfungsstoff
Literatur
Zuordnung im Vorlesungsverzeichnis
Letzte Änderung: Mo 07.09.2020 15:29