040882 FK KFK iMAR: Internat. Marketing Strategy Simulat.(E) (2014S)
Prüfungsimmanente Lehrveranstaltung
Labels
This course is only offered for Master students.Each participant will have to pay an amount of 35 euro for the required software during the first session on 5th March 2014. Please note that you cannot participate in the course without buying the software and paying in the first session! Later payments are not possible! Moreover, this amount cannot be refunded for students subsequently dropping the course!It is absolutely essential that all registered students attend the first session (Introduction/Vorbesprechung) as failure to do so will result in their exclusion from the course.Erasmus students must have successfully completed at least one marketing course at their home university. To be able to attend the course they must hand in a relevant transcript/certificate by March 11th, 2014.
An/Abmeldung
Hinweis: Ihr Anmeldezeitpunkt innerhalb der Frist hat keine Auswirkungen auf die Platzvergabe (kein "first come, first served").
- Anmeldung von Mo 17.02.2014 09:00 bis Di 25.02.2014 16:00
- Abmeldung bis Fr 07.03.2014 13:00
Details
max. 50 Teilnehmer*innen
Sprache: Englisch
Lehrende
Termine (iCal) - nächster Termin ist mit N markiert
- Mittwoch 05.03. 14:00 - 15:30 Hörsaal 10 Oskar-Morgenstern-Platz 1 2.Stock
- Montag 10.03. 13:00 - 14:30 Hörsaal 17 Oskar-Morgenstern-Platz 1 2.Stock
- Mittwoch 19.03. 14:00 - 15:30 Hörsaal 10 Oskar-Morgenstern-Platz 1 2.Stock
- Mittwoch 26.03. 14:00 - 15:30 Hörsaal 10 Oskar-Morgenstern-Platz 1 2.Stock
- Mittwoch 02.04. 14:00 - 15:30 Hörsaal 10 Oskar-Morgenstern-Platz 1 2.Stock
- Mittwoch 09.04. 14:00 - 15:30 Hörsaal 10 Oskar-Morgenstern-Platz 1 2.Stock
- Mittwoch 30.04. 14:00 - 15:30 Hörsaal 10 Oskar-Morgenstern-Platz 1 2.Stock
- Mittwoch 07.05. 14:00 - 15:30 Hörsaal 10 Oskar-Morgenstern-Platz 1 2.Stock
- Mittwoch 14.05. 14:00 - 15:30 Hörsaal 10 Oskar-Morgenstern-Platz 1 2.Stock
- Mittwoch 21.05. 14:00 - 15:30 Hörsaal 10 Oskar-Morgenstern-Platz 1 2.Stock
- Freitag 06.06. 09:30 - 16:00 Hörsaal 10 Oskar-Morgenstern-Platz 1 2.Stock
Information
Ziele, Inhalte und Methode der Lehrveranstaltung
http://international-marketing.univie.ac.at/teaching/courses-ss14/international-marketing-strategy-simulation/
Art der Leistungskontrolle und erlaubte Hilfsmittel
Mindestanforderungen und Beurteilungsmaßstab
Prüfungsstoff
Literatur
Zuordnung im Vorlesungsverzeichnis
Letzte Änderung: Mo 07.09.2020 15:29