220081 SE SE Research Project A, Teil 2 (2019W)
Prüfungsimmanente Lehrveranstaltung
Labels
Zusammenfassung
An/Abmeldung
Hinweis: Ihr Anmeldezeitpunkt innerhalb der Frist hat keine Auswirkungen auf die Platzvergabe (kein "first come, first served").
- Anmeldung von Mo 16.09.2019 09:00 bis Mi 18.09.2019 18:00
- Abmeldung bis Do 31.10.2019 23:59
An/Abmeldeinformationen sind bei der jeweiligen Gruppe verfügbar.
Gruppen
Gruppe 1
max. 30 Teilnehmer*innen
Sprache: Englisch
Lernplattform: Moodle
Lehrende
Termine (iCal) - nächster Termin ist mit N markiert
- Dienstag 15.10. 09:45 - 12:45 Seminarraum 12, Währinger Straße 29 2.OG
- Dienstag 29.10. 09:45 - 12:45 Seminarraum 12, Währinger Straße 29 2.OG
- Dienstag 12.11. 09:45 - 12:45 Seminarraum 12, Währinger Straße 29 2.OG
- Dienstag 26.11. 09:45 - 12:45 Seminarraum 12, Währinger Straße 29 2.OG
- Dienstag 10.12. 09:45 - 12:45 Seminarraum 12, Währinger Straße 29 2.OG
- Dienstag 07.01. 09:45 - 12:45 Seminarraum 12, Währinger Straße 29 2.OG
- Dienstag 21.01. 09:45 - 12:45 Seminarraum 12, Währinger Straße 29 2.OG
Ziele, Inhalte und Methode der Lehrveranstaltung
This seminar is the continuation of the Research Seminar A, part 1, which took place in the summer semester. Participation in part 1 of the seminar is a prerequisite to participate in this seminar. In part 2, students will continue to work on their individual research project by conducting fieldwork, writing up the results, and preparing the final research paper.
Art der Leistungskontrolle und erlaubte Hilfsmittel
Presentation, peer feedback, final research paper
Mindestanforderungen und Beurteilungsmaßstab
Attendance (students may miss one seminar), Submission of final research paper, Oral presentation, peer feedback1. Oral presentation (20%)
2. Peer feedback on presentations (10%)
3. Final research paper (70%)Grading scale:
1 (Very good): 87 - 100%
2 (Good): 75 - 86,99%
3 (Satisfactory): 63 - 74,99%
4 (Sufficient): 50 - 62,99%
5 (Insufficient): 00 - 49,99%
2. Peer feedback on presentations (10%)
3. Final research paper (70%)Grading scale:
1 (Very good): 87 - 100%
2 (Good): 75 - 86,99%
3 (Satisfactory): 63 - 74,99%
4 (Sufficient): 50 - 62,99%
5 (Insufficient): 00 - 49,99%
Literatur
Based on individual projects
Gruppe 2
max. 30 Teilnehmer*innen
Sprache: Englisch
Lernplattform: Moodle
Lehrende
Termine (iCal) - nächster Termin ist mit N markiert
- Dienstag 15.10. 13:00 - 16:00 Seminarraum 1 2H316 UZA II Rotunde
- Dienstag 29.10. 13:00 - 16:00 Seminarraum 1 2H316 UZA II Rotunde
- Dienstag 12.11. 13:00 - 16:00 Seminarraum 1 2H316 UZA II Rotunde
- Dienstag 26.11. 13:00 - 16:00 Seminarraum 1 2H316 UZA II Rotunde
- Dienstag 10.12. 13:00 - 16:00 Seminarraum 1 2H316 UZA II Rotunde
- Dienstag 07.01. 13:00 - 16:00 Seminarraum 1 2H316 UZA II Rotunde
- Dienstag 21.01. 13:00 - 16:00 Seminarraum 1 2H316 UZA II Rotunde
Ziele, Inhalte und Methode der Lehrveranstaltung
This seminar is the second part of the Research Seminar A. Students will continue working on the projects started during the first part of this seminar and will submit their final paper by the end of the semester.
Art der Leistungskontrolle und erlaubte Hilfsmittel
Assessment will be based on the following course requirements:
Analyses: 15%
Literature Review: 15%
Methods and Results Sections: 20%
Discussion & Limitations Section: 5%
Final Paper: 30%
Participation: 15%
Analyses: 15%
Literature Review: 15%
Methods and Results Sections: 20%
Discussion & Limitations Section: 5%
Final Paper: 30%
Participation: 15%
Mindestanforderungen und Beurteilungsmaßstab
The grading scheme reads as follows:
A = 1 (Very Good): 87 - 100%
B = 2 (Good): 75 - 86,99%
C = 3 (Satisfactory): 63 - 74,99%
D = 4 (Enough): 50 - 62,99%
F = 5 (Not Enough): 00 - 49,99%
Class attendance is mandatory.
A = 1 (Very Good): 87 - 100%
B = 2 (Good): 75 - 86,99%
C = 3 (Satisfactory): 63 - 74,99%
D = 4 (Enough): 50 - 62,99%
F = 5 (Not Enough): 00 - 49,99%
Class attendance is mandatory.
Literatur
American Psychological Association (2009): Publication manual of the American Psychological Association (6th ed). Washington, DC: APA.
Alexander, A. & Potter, W. J. (2001). How to publish your communication research: An insider’s guide. Thousand Oaks, CA: Sage.
Alexander, A. & Potter, W. J. (2001). How to publish your communication research: An insider’s guide. Thousand Oaks, CA: Sage.
Information
Prüfungsstoff
Zuordnung im Vorlesungsverzeichnis
Letzte Änderung: Sa 02.04.2022 00:23