B.1.3.2. Marketing und Internationales Marketing II
-
Sichtmann, Mo 03.06. 09:45-13:00, Mo 10.06. 09:45-14:45, Di 11.06. 09:45-14:45, Mi 12.06. 09:45-14:45
-
Alves, Mi 15:00-18:15 (5×), Mi 15:00-16:30 (2×)
-
Fuchs, Do 09:00-14:00 (3×), Fr 09:00-14:00 (2×)
-
Auer-Zotlöterer, Fr 01.03. 11:30-13:00, Do 07.03. 09:45-13:00, Fr 09:45-13:00 (2×), Do 14.03. 09:45-11:15, Do 14.03. 11:30-13:00, Fr 05.04. 09:45-11:15
-
Alves, Mi 15:00-18:15 (5×), Mi 29.05. 15:00-16:30, Mi 29.05. 16:45-18:15
-
Mikunda, Fr 22.03. 13:15-14:45, Fr 13:15-18:45 (3×), Sa 13:15-18:45 (2×)
-
Fuchs, Do 21.03. 08:00-11:15, Do 21.03. 13:15-14:45, Mo 15.04. 11:30-14:45, Mo 15.04. 15:00-18:15, Do 09:00-14:00 (2×), Do 16.05. 08:00-14:45, Do 23.05. 09:45-11:15
-
Leri, Do 16:45-18:15 (10×), Do 06.06. 16:45-20:00
-
Reisinger, Di 15:00-16:30 (12×)
-
040501 VO 4 ECTS [ en ] ( GEMISCHT ) Foundations of Marketing: Data Analysis for Marketing Decisions (MA)Halkias, Mo 04.03. 15:00-16:30, Mo 11:30-13:00 (10×), Di 21.05. 11:30-13:00
-
Sichtmann, Mo 09:45-11:15 (6×), Mo 09:45-13:00 (3×)
-
Fuchs, Mi 20.03. 09:00-13:00, Mo 22.04. 09:00-14:45, Fr 14.06. 09:00-16:30, Mo 17.06. 09:00-16:30
Letzte Änderung: Mi 31.07.2024 11:33