040262 SE Conversatorium for Master Candidates (2015W)
Marketing
Continuous assessment of course work
Labels
Summary
Registration/Deregistration
Note: The time of your registration within the registration period has no effect on the allocation of places (no first come, first served).
- Registration is open from Mo 14.09.2015 09:00 to Th 24.09.2015 14:00
- Deregistration possible until We 14.10.2015 23:59
Registration information is available for each group.
Groups
Group 1
Terminankündigung jeweils per e-mail. Bitte unbedingt über U:SPACE anmelden.
max. 24 participants
Language: German
Lecturers
Classes
Currently no class schedule is known.
Aims, contents and method of the course
Präsentation und Diskussion von Masterarbeiten (Motivation, theoretische Aufarbeitung des Themas, Hypothesengenerierung, Design der empirischen Studie, Datenanalyse, Interpretation der Ergebnisse
Group 2
max. 24 participants
Language: German
Lecturers
Classes (iCal) - next class is marked with N
- Tuesday 06.10. 18:30 - 20:00 Hörsaal 16 Oskar-Morgenstern-Platz 1 2.Stock
Aims, contents and method of the course
Präsentation und Diskussion von Masterarbeiten (Motivation, Theoretische Aufarbeitung des Themas, Hypothesengenerierung, Design der empirischen Studie, Datenanalyse, Interpretation der Ergebnisse)
Information
Assessment and permitted materials
Minimum requirements and assessment criteria
Defensio des Kandidaten bzw. der Kandidatin, Schärfung des wissenschaftlichen Profils einer Masterarbeit durch die Diskussion im Plenum, Behandlung aktueller Themen aus dem Fachbereich Marketing, gegenseitiger Erfahrungsaustausch
Examination topics
Reading list
Association in the course directory
Last modified: Mo 07.09.2020 15:29