040410 KU Marketing Communication 2 (MA) (2019S)
Continuous assessment of course work
Labels
Voraussetzung:Major: Positive Absolvierung des Kurses Data Analysis for Marketing Decisions
Registration/Deregistration
Note: The time of your registration within the registration period has no effect on the allocation of places (no first come, first served).
- Registration is open from Mo 11.02.2019 09:00 to We 20.02.2019 12:00
- Registration is open from Tu 26.02.2019 09:00 to We 27.02.2019 12:00
- Deregistration possible until Th 14.03.2019 23:59
Details
max. 50 participants
Language: German
Lecturers
Classes (iCal) - next class is marked with N
- Wednesday 06.03. 09:45 - 11:15 Seminarraum 3 Oskar-Morgenstern-Platz 1 1.Stock
- Wednesday 13.03. 09:45 - 11:15 Seminarraum 3 Oskar-Morgenstern-Platz 1 1.Stock
- Wednesday 20.03. 09:45 - 11:15 Seminarraum 3 Oskar-Morgenstern-Platz 1 1.Stock
- Wednesday 27.03. 09:45 - 11:15 Seminarraum 3 Oskar-Morgenstern-Platz 1 1.Stock
- Wednesday 03.04. 09:45 - 11:15 Seminarraum 3 Oskar-Morgenstern-Platz 1 1.Stock
- Wednesday 10.04. 09:45 - 11:15 Seminarraum 3 Oskar-Morgenstern-Platz 1 1.Stock
- Wednesday 08.05. 09:45 - 11:15 Seminarraum 3 Oskar-Morgenstern-Platz 1 1.Stock
- Wednesday 15.05. 09:45 - 11:15 Seminarraum 3 Oskar-Morgenstern-Platz 1 1.Stock
- Wednesday 22.05. 09:45 - 11:15 Seminarraum 3 Oskar-Morgenstern-Platz 1 1.Stock
- Wednesday 29.05. 09:45 - 11:15 Seminarraum 3 Oskar-Morgenstern-Platz 1 1.Stock
- Wednesday 05.06. 09:45 - 11:15 Seminarraum 3 Oskar-Morgenstern-Platz 1 1.Stock
- Wednesday 12.06. 09:45 - 11:15 Seminarraum 3 Oskar-Morgenstern-Platz 1 1.Stock
- Wednesday 19.06. 09:45 - 11:15 Seminarraum 3 Oskar-Morgenstern-Platz 1 1.Stock
- Wednesday 26.06. 09:45 - 11:15 Seminarraum 3 Oskar-Morgenstern-Platz 1 1.Stock
Information
Aims, contents and method of the course
Assessment and permitted materials
Es handelt sich um eine prüfungsimmanente Lehrveranstaltung, die Leistungsbeurteilung erfolgt auf Basis folgender Teilleistungen:
Präsentation Wissenschaftlicher Paper (15%)
Zwischenbericht Projekt (15%)
Endpräsentation Projekt (30%)
Schriftliche Projektarbeit (40%)
Präsentation Wissenschaftlicher Paper (15%)
Zwischenbericht Projekt (15%)
Endpräsentation Projekt (30%)
Schriftliche Projektarbeit (40%)
Minimum requirements and assessment criteria
Für eine positive Gesamtnote sind insgesamt mindestens 50% notwendig. Es besteht Anwesenheitspflicht (das Fehlen an zwei Terminen ist ohne Entschuldigung möglich).
Examination topics
Reading list
Relevante Literatur wird im Laufe des Semesters auf Moodle zur Verfügung gestellt.
Association in the course directory
Last modified: Mo 07.09.2020 15:29
mehr Informationen: https://marketing.univie.ac.at/studierende/studenten-master/ss-2019/mako200000000/