Universität Wien
Warning! The directory is not yet complete and will be amended until the beginning of the term.

040410 KU Special Topics in Marketing: Marketing Communication 2 (MA) (2025S)

4.00 ECTS (2.00 SWS), SPL 4 - Wirtschaftswissenschaften
Continuous assessment of course work

Voraussetzung:
Major: Positive Absolvierung des Kurses Data Analysis for Marketing Decisions

Details

max. 50 participants
Language: German

Lecturers

    Classes (iCal) - next class is marked with N

    • Tuesday 11.03. 15:00 - 16:30 Hörsaal 12 Oskar-Morgenstern-Platz 1 2.Stock
    • Tuesday 18.03. 15:00 - 16:30 Hörsaal 12 Oskar-Morgenstern-Platz 1 2.Stock
    • Tuesday 25.03. 15:00 - 16:30 Hörsaal 12 Oskar-Morgenstern-Platz 1 2.Stock
    • Tuesday 01.04. 15:00 - 16:30 Hörsaal 12 Oskar-Morgenstern-Platz 1 2.Stock
    • Tuesday 08.04. 15:00 - 16:30 Hörsaal 12 Oskar-Morgenstern-Platz 1 2.Stock
    • Tuesday 29.04. 15:00 - 16:30 Hörsaal 12 Oskar-Morgenstern-Platz 1 2.Stock
    • Tuesday 06.05. 15:00 - 16:30 Hörsaal 12 Oskar-Morgenstern-Platz 1 2.Stock
    • Tuesday 13.05. 15:00 - 16:30 Hörsaal 12 Oskar-Morgenstern-Platz 1 2.Stock
    • Tuesday 20.05. 15:00 - 16:30 Hörsaal 12 Oskar-Morgenstern-Platz 1 2.Stock
    • Tuesday 27.05. 15:00 - 16:30 Hörsaal 12 Oskar-Morgenstern-Platz 1 2.Stock
    • Tuesday 03.06. 15:00 - 16:30 Hörsaal 12 Oskar-Morgenstern-Platz 1 2.Stock
    • Tuesday 10.06. 15:00 - 16:30 Hörsaal 12 Oskar-Morgenstern-Platz 1 2.Stock
    • Tuesday 17.06. 15:00 - 16:30 Hörsaal 12 Oskar-Morgenstern-Platz 1 2.Stock
    • Tuesday 24.06. 15:00 - 16:30 Hörsaal 12 Oskar-Morgenstern-Platz 1 2.Stock

    Information

    Aims, contents and method of the course

    Assessment and permitted materials

    Minimum requirements and assessment criteria

    Examination topics

    Reading list


    Association in the course directory

    Last modified: Fr 10.01.2025 00:01