070178 KU New Media in History and in the Teaching of History (2007W)
Continuous assessment of course work
Labels
Details
max. 25 participants
Language: German
Lecturers
Classes (iCal) - next class is marked with N
Wednesday
10.10.
17:00 - 20:00
(ehem. Seminarraum Geschichte 4 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 9)
Wednesday
17.10.
17:00 - 20:00
(ehem. Seminarraum Geschichte 4 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 9)
Wednesday
24.10.
17:00 - 20:00
(ehem. Seminarraum Geschichte 4 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 9)
Wednesday
31.10.
17:00 - 20:00
(ehem. Seminarraum Geschichte 4 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 9)
Wednesday
07.11.
17:00 - 20:00
(ehem. Seminarraum Geschichte 4 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 9)
Wednesday
14.11.
17:00 - 20:00
(ehem. Seminarraum Geschichte 4 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 9)
Wednesday
21.11.
17:00 - 20:00
(ehem. Seminarraum Geschichte 4 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 9)
Wednesday
28.11.
17:00 - 20:00
(ehem. Seminarraum Geschichte 4 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 9)
Wednesday
05.12.
17:00 - 20:00
(ehem. Seminarraum Geschichte 4 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 9)
Wednesday
12.12.
17:00 - 20:00
(ehem. Seminarraum Geschichte 4 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 9)
Wednesday
09.01.
17:00 - 20:00
(ehem. Seminarraum Geschichte 4 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 9)
Wednesday
16.01.
17:00 - 20:00
(ehem. Seminarraum Geschichte 4 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 9)
Wednesday
23.01.
17:00 - 20:00
(ehem. Seminarraum Geschichte 4 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 9)
Wednesday
30.01.
17:00 - 20:00
(ehem. Seminarraum Geschichte 4 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 9)
Information
Aims, contents and method of the course
Assessment and permitted materials
Minimum requirements and assessment criteria
Examination topics
Reading list
Association in the course directory
LA-M4
Last modified: We 22.03.2023 00:15
Was heißt Neue Medien für Lehrer, für Schüler, wie setzt man Neue Medien im Unterricht sowie privat sinnvoll ein und wie ist damit auch rechtlich umzugehen.
Prüfungsmodalität: Regelmäßige Anwesenheit, Teilnahme an der Diskussion, Erfüllung aller Aufgabenstellungen.