Warning! The directory is not yet complete and will be amended until the beginning of the term.
070178 KU New Media in History and in the Teaching of History (2007W)
Continuous assessment of course work
Labels
Details
max. 25 participants
Language: German
Lecturers
Classes (iCal) - next class is marked with N
Wednesday
10.10.
17:00 - 20:00
Seminarraum Geschichte 4 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 9
Wednesday
17.10.
17:00 - 20:00
Seminarraum Geschichte 4 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 9
Wednesday
24.10.
17:00 - 20:00
Seminarraum Geschichte 4 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 9
Wednesday
31.10.
17:00 - 20:00
Seminarraum Geschichte 4 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 9
Wednesday
07.11.
17:00 - 20:00
Seminarraum Geschichte 4 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 9
Wednesday
14.11.
17:00 - 20:00
Seminarraum Geschichte 4 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 9
Wednesday
21.11.
17:00 - 20:00
Seminarraum Geschichte 4 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 9
Wednesday
28.11.
17:00 - 20:00
Seminarraum Geschichte 4 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 9
Wednesday
05.12.
17:00 - 20:00
Seminarraum Geschichte 4 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 9
Wednesday
12.12.
17:00 - 20:00
Seminarraum Geschichte 4 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 9
Wednesday
09.01.
17:00 - 20:00
Seminarraum Geschichte 4 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 9
Wednesday
16.01.
17:00 - 20:00
Seminarraum Geschichte 4 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 9
Wednesday
23.01.
17:00 - 20:00
Seminarraum Geschichte 4 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 9
Wednesday
30.01.
17:00 - 20:00
Seminarraum Geschichte 4 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 9
Information
Aims, contents and method of the course
Assessment and permitted materials
Minimum requirements and assessment criteria
Examination topics
Reading list
Association in the course directory
LA-M4
Last modified: Mo 07.09.2020 15:30
Was heißt Neue Medien für Lehrer, für Schüler, wie setzt man Neue Medien im Unterricht sowie privat sinnvoll ein und wie ist damit auch rechtlich umzugehen.
Prüfungsmodalität: Regelmäßige Anwesenheit, Teilnahme an der Diskussion, Erfüllung aller Aufgabenstellungen.