070205 SE Appraisal and Access (2021S)
Continuous assessment of course work
Labels
MIXED
Registration/Deregistration
Note: The time of your registration within the registration period has no effect on the allocation of places (no first come, first served).
- Registration is open from Mo 08.02.2021 09:00 to Mo 22.02.2021 14:00
- Registration is open from We 24.02.2021 09:00 to Fr 26.02.2021 14:00
- Deregistration possible until We 31.03.2021 23:59
Details
max. 25 participants
Language: German
Lecturers
Classes (iCal) - next class is marked with N
Exkursion nach Graz am 16.04.2021, 10:00-16:00
Aufgrund der Covid-19-Situation wird diese Lehrveranstaltung im Sommersemester 2021 eventuell in hybrider Form stattfinden. Genaue Informationen zur Durchführung erhalten Sie von Ihren Lehrveranstaltungsleiter*innen.- Friday 05.03. 11:30 - 14:45 Seminarraum 8 Hauptgebäude, Tiefparterre Stiege 9 Hof 5
- Friday 05.03. 11:30 - 17:00 Hybride Lehre
- Friday 26.03. 11:30 - 14:45 Seminarraum 8 Hauptgebäude, Tiefparterre Stiege 9 Hof 5
- Friday 26.03. 11:30 - 17:00 Hybride Lehre
-
Friday
28.05.
11:30 - 17:00
Hybride Lehre
Seminarraum 8 Hauptgebäude, Tiefparterre Stiege 9 Hof 5 - Friday 18.06. 11:30 - 17:00 Digital
Information
Aims, contents and method of the course
Assessment and permitted materials
Referat zu einem ausgewählten Thema
positive Beurteilung der Seminararbeit
Anwesenheit
positive Beurteilung der Seminararbeit
Anwesenheit
Minimum requirements and assessment criteria
Referat zu einem ausgewählten Thema
positive Beurteilung der Seminararbeit
positive Beurteilung der Seminararbeit
Examination topics
Reading list
Association in the course directory
MA Geschichtsforschung (2016): Modul Geschichtswissenschaft und Medienarchive 3 (6 ECTS)
MA Hilfswissenschaften (2019): Bewertung und Records Management (8 ECTS)
MA Hilfswissenschaften (2019): Bewertung und Records Management (8 ECTS)
Last modified: Fr 12.05.2023 00:14
Im Seminar wird die internationale Forschungsdiskussion zu diesen Themenbereichen vermittelt, analysiert und kritisch hinterfragt.