070462 KU Interpretation of Material&Figurative Sources (2007S)
Analysis and Interpretation of Material and Figurative Sources
Continuous assessment of course work
Labels
Details
max. 25 participants
Language: German
Lecturers
Classes (iCal) - next class is marked with N
Wednesday
07.03.
09:00 - 11:00
Seminarraum Geschichte 2 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 9
Wednesday
14.03.
09:00 - 11:00
Seminarraum Geschichte 2 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 9
Wednesday
21.03.
09:00 - 11:00
Seminarraum Geschichte 2 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 9
Wednesday
28.03.
09:00 - 11:00
Seminarraum Geschichte 2 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 9
Wednesday
18.04.
09:00 - 11:00
Seminarraum Geschichte 2 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 9
Wednesday
25.04.
09:00 - 11:00
Seminarraum Geschichte 2 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 9
Wednesday
02.05.
09:00 - 11:00
Seminarraum Geschichte 2 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 9
Wednesday
09.05.
09:00 - 11:00
Seminarraum Geschichte 2 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 9
Wednesday
16.05.
09:00 - 11:00
Seminarraum Geschichte 2 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 9
Wednesday
23.05.
09:00 - 11:00
Seminarraum Geschichte 2 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 9
Wednesday
30.05.
09:00 - 11:00
Seminarraum Geschichte 2 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 9
Wednesday
06.06.
09:00 - 11:00
Seminarraum Geschichte 2 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 9
Wednesday
13.06.
09:00 - 11:00
Seminarraum Geschichte 2 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 9
Wednesday
20.06.
09:00 - 11:00
Seminarraum Geschichte 2 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 9
Wednesday
27.06.
09:00 - 11:00
Seminarraum Geschichte 2 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 9
Information
Aims, contents and method of the course
Assessment and permitted materials
Minimum requirements and assessment criteria
Examination topics
Reading list
Association in the course directory
M2; LAGM5
Last modified: Mo 07.09.2020 15:31
wenigen Jahrzehnten zur Erweiterung unseres Wissens intensiver herangezogen.
Die Lehrveranstaltung will grundlegendes Wissen zu dieser Quellenkategorie vermitteln und die Besonderheiten ihrer Analyse betonen. Die aktive Teilnehme der Studierenden wird durch die Übernahme kleiner Referate gefördert.