090135 PRI Privatissimum: Wissenschaftliches Arbeiten und aktuelle Forschungsdiskurse (2010S)
Continuous assessment of course work
Labels
Registration/Deregistration
Note: The time of your registration within the registration period has no effect on the allocation of places (no first come, first served).
- Registration is open from Tu 23.02.2010 06:00 to Tu 02.03.2010 18:00
- Deregistration possible until We 31.03.2010 23:59
Details
max. 140 participants
Language: German
Lecturers
Classes (iCal) - next class is marked with N
- Thursday 04.03. 17:00 - 19:00 Hörsaal 21 Hauptgebäude, Hochparterre, Stiege 8
- Thursday 11.03. 17:00 - 19:00 Hörsaal 21 Hauptgebäude, Hochparterre, Stiege 8
- Thursday 18.03. 17:00 - 19:00 Hörsaal 21 Hauptgebäude, Hochparterre, Stiege 8
- Thursday 25.03. 17:00 - 19:00 Hörsaal 21 Hauptgebäude, Hochparterre, Stiege 8
- Thursday 15.04. 17:00 - 19:00 Hörsaal 21 Hauptgebäude, Hochparterre, Stiege 8
- Thursday 22.04. 17:00 - 19:00 Hörsaal 21 Hauptgebäude, Hochparterre, Stiege 8
- Thursday 29.04. 17:00 - 19:00 Hörsaal 21 Hauptgebäude, Hochparterre, Stiege 8
- Thursday 06.05. 17:00 - 19:00 Hörsaal 21 Hauptgebäude, Hochparterre, Stiege 8
- Thursday 20.05. 17:00 - 19:00 Hörsaal 21 Hauptgebäude, Hochparterre, Stiege 8
- Thursday 27.05. 17:00 - 19:00 Hörsaal 21 Hauptgebäude, Hochparterre, Stiege 8
- Thursday 10.06. 17:00 - 19:00 Hörsaal 21 Hauptgebäude, Hochparterre, Stiege 8
- Thursday 17.06. 17:00 - 19:00 Hörsaal 21 Hauptgebäude, Hochparterre, Stiege 8
- Thursday 24.06. 17:00 - 19:00 Hörsaal 21 Hauptgebäude, Hochparterre, Stiege 8
Information
Aims, contents and method of the course
Assessment and permitted materials
Erfolgreicher Abschluss der LV: regelmäßige Mitarbeit, Referat/Diskussionsleitung.
Minimum requirements and assessment criteria
Examination topics
Reading list
Association in the course directory
Last modified: Mo 07.09.2020 15:31
Anregend sind in dieser Hinsicht die auf eine Tagung an der Rutgers University vom Okt. 2003 zurückgehenden Beiträge in TAPA 135 (2005), 1-162: Critical Divergences: New Directions in the Study and Teaching of Roman Literature.