110089 AR Didactics Work Group I Spanish (2009S)
Continuous assessment of course work
Labels
Voraussetzungen lt. Studieplan: Absolvierung von 710-S empfohlen
Registration/Deregistration
Note: The time of your registration within the registration period has no effect on the allocation of places (no first come, first served).
- Registration is open from We 25.02.2009 09:00 to Su 01.03.2009 20:00
- Registration is open from We 04.03.2009 09:00 to Th 05.03.2009 20:00
- Deregistration possible until Tu 31.03.2009 20:00
Details
max. 40 participants
Language: German, Spanish
Lecturers
Classes (iCal) - next class is marked with N
- Wednesday 11.03. 15:15 - 16:45 Seminarraum ROM 2 (3B-EG-21) UniCampus Hof 8
- Wednesday 18.03. 15:15 - 16:45 Seminarraum ROM 2 (3B-EG-21) UniCampus Hof 8
- Wednesday 25.03. 15:15 - 16:45 Seminarraum ROM 2 (3B-EG-21) UniCampus Hof 8
- Wednesday 01.04. 15:15 - 16:45 Seminarraum ROM 2 (3B-EG-21) UniCampus Hof 8
- Wednesday 22.04. 15:15 - 16:45 Seminarraum ROM 2 (3B-EG-21) UniCampus Hof 8
- Wednesday 29.04. 15:15 - 16:45 Seminarraum ROM 2 (3B-EG-21) UniCampus Hof 8
- Wednesday 06.05. 15:15 - 16:45 Seminarraum ROM 2 (3B-EG-21) UniCampus Hof 8
- Wednesday 13.05. 15:15 - 16:45 Seminarraum ROM 2 (3B-EG-21) UniCampus Hof 8
- Wednesday 20.05. 15:15 - 16:45 Seminarraum ROM 2 (3B-EG-21) UniCampus Hof 8
- Wednesday 27.05. 15:15 - 16:45 Seminarraum ROM 2 (3B-EG-21) UniCampus Hof 8
- Wednesday 03.06. 15:15 - 16:45 Seminarraum ROM 2 (3B-EG-21) UniCampus Hof 8
- Wednesday 10.06. 15:15 - 16:45 Seminarraum ROM 2 (3B-EG-21) UniCampus Hof 8
- Wednesday 17.06. 15:15 - 16:45 Seminarraum ROM 2 (3B-EG-21) UniCampus Hof 8
- Wednesday 24.06. 15:15 - 16:45 Seminarraum ROM 2 (3B-EG-21) UniCampus Hof 8
Information
Aims, contents and method of the course
Assessment and permitted materials
Präsentation zu einem für die LV relevanten Thema und Abgabe einer schriftlichen Hausarbeit
Minimum requirements and assessment criteria
Befähigung zur Bewältigung exemplarischer Unterrichtssituationen des Anfängerunterrichts, Aufbau des Spanischunterrichts nach Maßgabe des GERS, Befähigung zur GERS-gerechten Leistungsbeurteilung, Lernschrittprogression, kontextorientierter Grammatikunterricht; Zusammenstellen von Übungen zu den vier Fertigkeiten. Simulation einer Unterrichtssequenz.
Examination topics
Referate, Gruppenarbeiten, Plenum
Reading list
Association in the course directory
720-S
Last modified: Mo 07.09.2020 15:32
Prüfungsanforderung: Präsentation zu einem für die LV relevanten Thema und Abgabe einer schriftlichen Hausarbeit