170047 UE Cultural marketing. Strategies and concepts in theory and practice (2013W)
Continuous assessment of course work
Labels
letzter Termin am Samstag 18. Jänner 2013 13-18 Uhr Probebühne Volksoper
Registration/Deregistration
Note: The time of your registration within the registration period has no effect on the allocation of places (no first come, first served).
- Registration is open from Mo 23.09.2013 09:00 to Th 03.10.2013 23:59
- Deregistration possible until Th 17.10.2013 23:59
Details
max. 40 participants
Language: German
Lecturers
Classes (iCal) - next class is marked with N
Tuesday
15.10.
17:15 - 18:45
(ehem. Jura-Soyfer-Saal (THW) Hofburg, 1.Stock)
Tuesday
22.10.
17:15 - 18:45
(ehem. Jura-Soyfer-Saal (THW) Hofburg, 1.Stock)
Tuesday
05.11.
17:15 - 18:45
(ehem. Jura-Soyfer-Saal (THW) Hofburg, 1.Stock)
Saturday
16.11.
15:30 - 20:30
(ehem. Jura-Soyfer-Saal (THW) Hofburg, 1.Stock)
Tuesday
10.12.
17:15 - 18:45
(ehem. Jura-Soyfer-Saal (THW) Hofburg, 1.Stock)
Tuesday
17.12.
17:15 - 18:45
(ehem. Jura-Soyfer-Saal (THW) Hofburg, 1.Stock)
Saturday
11.01.
14:30 - 18:30
(ehem. Jura-Soyfer-Saal (THW) Hofburg, 1.Stock)
Information
Aims, contents and method of the course
Assessment and permitted materials
Minimum requirements and assessment criteria
Examination topics
Reading list
Colbert, François (1999): "Kultur- und Kunstmarketing. Ein Arbeitsbuch", Wien [u.a.], Springer
Geyer, Hardy / Hrsg. (2008): "Kulturmarketing", München u. Wien, Oldenburg
Günter, Bernd; Hausmann, Andrea (2009): "Kulturmarketing", Wiesbaden, Verlag für Sozialwissenschaft
Klein, Armin / Hrsg. (2011): "Kompendium Kulturmarketing. Handbuch für Studium und Praxis" München, Franz Vahlen
Klein, Armin (2005): "Kultur-Marketing. Das Marketingkonzept für Kulturbetriebe", München, Deutscher Taschenbuch-Verlag
Geyer, Hardy / Hrsg. (2008): "Kulturmarketing", München u. Wien, Oldenburg
Günter, Bernd; Hausmann, Andrea (2009): "Kulturmarketing", Wiesbaden, Verlag für Sozialwissenschaft
Klein, Armin / Hrsg. (2011): "Kompendium Kulturmarketing. Handbuch für Studium und Praxis" München, Franz Vahlen
Klein, Armin (2005): "Kultur-Marketing. Das Marketingkonzept für Kulturbetriebe", München, Deutscher Taschenbuch-Verlag
Association in the course directory
Last modified: Sa 24.04.2021 00:19