170215 UE Exercise Course "Body Practices and Gender Presentations" (2022S)
Constructions of femininity in contemporary horror films
Continuous assessment of course work
Labels
Registration/Deregistration
Note: The time of your registration within the registration period has no effect on the allocation of places (no first come, first served).
- Registration is open from Mo 07.02.2022 09:00 to Mo 21.02.2022 23:55
- Registration is open from Fr 25.02.2022 09:00 to Th 03.03.2022 23:55
- Deregistration possible until Fr 01.04.2022 23:55
Details
max. 35 participants
Language: German
Lecturers
Classes (iCal) - next class is marked with N
- Tuesday 08.03. 11:30 - 13:00 Hörsaal 2H510 UZA II Rotunde
- Tuesday 15.03. 11:30 - 13:00 Hörsaal 2H510 UZA II Rotunde
- Tuesday 22.03. 11:30 - 13:00 Hörsaal 2H510 UZA II Rotunde
- Tuesday 29.03. 11:30 - 13:00 Hörsaal 2H510 UZA II Rotunde
- Tuesday 05.04. 11:30 - 13:00 Hörsaal 2H510 UZA II Rotunde
- Tuesday 26.04. 11:30 - 13:00 Hörsaal 2H510 UZA II Rotunde
- Tuesday 03.05. 11:30 - 13:00 Hörsaal 2H510 UZA II Rotunde
- Tuesday 10.05. 11:30 - 13:00 Hörsaal 2H510 UZA II Rotunde
- Tuesday 17.05. 11:30 - 13:00 Hörsaal 2H510 UZA II Rotunde
- Tuesday 24.05. 11:30 - 13:00 Hörsaal 2H510 UZA II Rotunde
- Tuesday 31.05. 11:30 - 13:00 Hörsaal 2H510 UZA II Rotunde
- Tuesday 14.06. 11:30 - 13:00 Hörsaal 2H510 UZA II Rotunde
- Tuesday 21.06. 11:30 - 13:00 Hörsaal 2H510 UZA II Rotunde
- Tuesday 28.06. 11:30 - 13:00 Hörsaal 2H510 UZA II Rotunde
Information
Aims, contents and method of the course
Assessment and permitted materials
Voraussichtlich:
"Lese"karten für die ausgewählten Filme mit vorgegebenen Fragen zu den jeweiligen Einheiten
"Lese"karten für die ausgewählten Filme mit vorgegebenen Fragen zu den jeweiligen Einheiten
Minimum requirements and assessment criteria
positive Beurteilung aller Teilleistungen
Examination topics
Reading list
Association in the course directory
Last modified: Fr 01.04.2022 09:08
Ziele: Aneignung von gendertheoretischem und genretheoretischem Wissen, Vertiefung filmanalytischer Kompetenz