190028 PS BM 8 Paradigmatic and Current Examples of Related Research (DU+SP) (2019W)
Biographien im Kontext gesellschaftlicher Diversität. Relevanz für Forschung und Praxis.
Continuous assessment of course work
Labels
Registration/Deregistration
Note: The time of your registration within the registration period has no effect on the allocation of places (no first come, first served).
- Registration is open from Su 01.09.2019 06:30 to Mo 23.09.2019 09:00
- Deregistration possible until Mo 21.10.2019 09:00
Details
max. 35 participants
Language: German
Lecturers
- Christine Riegel
- Mart Enzendorfer
- Constanze Haslinger (Student Tutor)
Classes (iCal) - next class is marked with N
- Monday 07.10. 13:15 - 16:30 Hörsaal 1 Sensengasse 3a 1.OG
- Monday 14.10. 13:15 - 16:30 Hörsaal 1 Sensengasse 3a 1.OG
- Monday 21.10. 13:15 - 16:30 Hörsaal 1 Sensengasse 3a 1.OG
- Monday 28.10. 13:15 - 16:30 Hörsaal 1 Sensengasse 3a 1.OG
- Monday 04.11. 13:15 - 16:30 Hörsaal 1 Sensengasse 3a 1.OG
- Monday 11.11. 13:15 - 16:30 Hörsaal 1 Sensengasse 3a 1.OG
- Monday 18.11. 13:15 - 16:30 Hörsaal 1 Sensengasse 3a 1.OG
- Monday 25.11. 13:15 - 16:30 Hörsaal 1 Sensengasse 3a 1.OG
- Monday 02.12. 13:15 - 16:30 Hörsaal 1 Sensengasse 3a 1.OG
- Monday 09.12. 13:15 - 16:30 Hörsaal 1 Sensengasse 3a 1.OG
- Monday 16.12. 13:15 - 16:30 Hörsaal 1 Sensengasse 3a 1.OG
- Monday 13.01. 13:15 - 16:30 Hörsaal 1 Sensengasse 3a 1.OG
- Monday 20.01. 13:15 - 16:30 Hörsaal 1 Sensengasse 3a 1.OG
- Monday 27.01. 13:15 - 16:30 Hörsaal 1 Sensengasse 3a 1.OG
Information
Aims, contents and method of the course
Assessment and permitted materials
Schreibaufgaben, Arbeit am empirischen Material (in Gruppen), Zwischenreflexion, Lesenotizen, Seminararbeit
Minimum requirements and assessment criteria
Examination topics
Reading list
Wird zu Veranstaltungsbeginn bekannt gegeben.
Association in the course directory
BM 8 PS (DU+SP)
Last modified: Sa 06.05.2023 00:19
Darauf aufbauend werden anhand von Fallbeispielen gemeinsam rekonstruktive Analysen durchgeführt und in Arbeitsgruppen vertieft.