Warning! The directory is not yet complete and will be amended until the beginning of the term.
190038 SE Exclusion, Diversity and Social Inequality (2010S)
Images of poverty and Exclusion
Continuous assessment of course work
Labels
Registration/Deregistration
Note: The time of your registration within the registration period has no effect on the allocation of places (no first come, first served).
- Registration is open from Tu 16.02.2010 06:00 to Tu 23.02.2010 18:00
- Registration is open from We 24.02.2010 10:00 to Fr 26.02.2010 12:00
- Deregistration possible until Mo 08.03.2010 10:00
Details
max. 25 participants
Language: German
Lecturers
Classes (iCal) - next class is marked with N
- Thursday 04.03. 13:45 - 15:15 (Erkerzimmer, Garnisongasse 3/2. Stock, 1090 Wien)
- Thursday 11.03. 13:45 - 15:15 (Erkerzimmer, Garnisongasse 3/2. Stock, 1090 Wien)
- Thursday 18.03. 13:45 - 15:15 (Erkerzimmer, Garnisongasse 3/2. Stock, 1090 Wien)
- Thursday 25.03. 13:45 - 15:15 (Erkerzimmer, Garnisongasse 3/2. Stock, 1090 Wien)
- Thursday 15.04. 13:45 - 15:15 (Erkerzimmer, Garnisongasse 3/2. Stock, 1090 Wien)
- Thursday 22.04. 13:45 - 15:15 (Erkerzimmer, Garnisongasse 3/2. Stock, 1090 Wien)
- Thursday 29.04. 13:45 - 15:15 (Erkerzimmer, Garnisongasse 3/2. Stock, 1090 Wien)
- Thursday 06.05. 13:45 - 15:15 (Erkerzimmer, Garnisongasse 3/2. Stock, 1090 Wien)
- Thursday 20.05. 13:45 - 15:15 (Erkerzimmer, Garnisongasse 3/2. Stock, 1090 Wien)
- Thursday 27.05. 14:00 - 15:30 Elise Richter-Saal Hauptgebäude, 1.Stock, Stiege 1
- Thursday 10.06. 13:45 - 15:15 (Erkerzimmer, Garnisongasse 3/2. Stock, 1090 Wien)
- Thursday 17.06. 13:45 - 15:15 (Erkerzimmer, Garnisongasse 3/2. Stock, 1090 Wien)
- Thursday 24.06. 13:45 - 15:15 (Erkerzimmer, Garnisongasse 3/2. Stock, 1090 Wien)
Information
Aims, contents and method of the course
Assessment and permitted materials
Minimum requirements and assessment criteria
Examination topics
Reading list
Association in the course directory
M7.2a + 5.8.3
Last modified: Mo 07.09.2020 15:36
Prekariat und postfordistische Wohlstandsgesellschaft in der Gegenwartsliteratur bilden ein neues Spannungsverhältnis auf das hin Sozialpädagogik um Antworten gefragt wird.