190092 PS Education and Anthropology (2014W)
Analyse anthropologischer Prämissen der Ambition vorwissenschaftliche Arbeit
Continuous assessment of course work
Labels
Registration/Deregistration
Note: The time of your registration within the registration period has no effect on the allocation of places (no first come, first served).
- Registration is open from Mo 01.09.2014 09:00 to Mo 22.09.2014 09:00
- Registration is open from We 24.09.2014 09:00 to Mo 29.09.2014 09:00
- Deregistration possible until Su 19.10.2014 21:00
Details
max. 35 participants
Language: German
Lecturers
Classes (iCal) - next class is marked with N
- Thursday 02.10. 16:45 - 18:15 Seminarraum 4 Sensengasse 3a 1.OG
- Thursday 09.10. 16:45 - 18:15 Seminarraum 4 Sensengasse 3a 1.OG
- Thursday 16.10. 16:45 - 18:15 Seminarraum 4 Sensengasse 3a 1.OG
- Thursday 23.10. 16:45 - 18:15 Seminarraum 4 Sensengasse 3a 1.OG
- Thursday 30.10. 16:45 - 18:15 Seminarraum 4 Sensengasse 3a 1.OG
- Thursday 06.11. 16:45 - 18:15 Seminarraum 4 Sensengasse 3a 1.OG
- Thursday 13.11. 16:45 - 18:15 Seminarraum 4 Sensengasse 3a 1.OG
- Thursday 20.11. 16:45 - 18:15 Seminarraum 4 Sensengasse 3a 1.OG
- Thursday 27.11. 16:45 - 18:15 Seminarraum 4 Sensengasse 3a 1.OG
- Thursday 04.12. 16:45 - 18:15 Seminarraum 4 Sensengasse 3a 1.OG
- Thursday 11.12. 16:45 - 18:15 Seminarraum 4 Sensengasse 3a 1.OG
- Thursday 18.12. 16:45 - 18:15 Seminarraum 4 Sensengasse 3a 1.OG
- Thursday 08.01. 16:45 - 18:15 Seminarraum 4 Sensengasse 3a 1.OG
- Thursday 15.01. 16:45 - 18:15 Seminarraum 4 Sensengasse 3a 1.OG
- Thursday 22.01. 16:45 - 18:15 Seminarraum 4 Sensengasse 3a 1.OG
- Thursday 29.01. 16:45 - 18:15 Seminarraum 4 Sensengasse 3a 1.OG
Information
Aims, contents and method of the course
Assessment and permitted materials
Minimum requirements and assessment criteria
Examination topics
Reading list
Association in the course directory
BM 3
Last modified: Mo 07.09.2020 15:37
- der zweite Block hinterfragt die Ambition vor dem Hintergrund forschungsrelevanter Bildungsbegriffe und macht auf die Subjekte der Bildung als Fremde aufmerksam
- abschließend wird exemplarisch der schulpädagogische Hintergrund der Vorwissenschaftlichen Arbeit beleuchtet.Genauer Aufbau, Angaben zu Lektüre-Texten sowie der Prüfungsmodus werden in der ersten Einheit bekannt gegeben.