190229 SE+UE Project Studies Person-Centred Counselling and Psychotherapy (2008W)
Concepts and Research of Counselling Practice
Continuous assessment of course work
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Vorbesprechung am: 7. 10. 2008, 8:30 bis 10:00 (Teilnahme erforderlich
Großer Seminarraum, Garnisongasse 3/2. Stock, 1090 Wien
weitere Termine: tlw. geblockt
Grp 1: 24. 10. 2008, 16 Uhr bis 25. 10. 2008, ca. 16 Uhr (Seminarhotel Althof, Retz), http://elearn.erz.univie.ac.at/WS2008/praxis1
Grp 2:10. 11 2008, 16 Uhr bis 11. 10. 2008, ca. 16 Uhr (Seminarhotel Althof, Retz), http://elearn.erz.univie.ac.at/WS2008/praxis2Voraussetzung: VO Einführung in die Personenzentrierte Beratung und Psychotherapie und Empathy Lab
Großer Seminarraum, Garnisongasse 3/2. Stock, 1090 Wien
weitere Termine: tlw. geblockt
Grp 1: 24. 10. 2008, 16 Uhr bis 25. 10. 2008, ca. 16 Uhr (Seminarhotel Althof, Retz), http://elearn.erz.univie.ac.at/WS2008/praxis1
Grp 2:10. 11 2008, 16 Uhr bis 11. 10. 2008, ca. 16 Uhr (Seminarhotel Althof, Retz), http://elearn.erz.univie.ac.at/WS2008/praxis2Voraussetzung: VO Einführung in die Personenzentrierte Beratung und Psychotherapie und Empathy Lab
Registration/Deregistration
Note: The time of your registration within the registration period has no effect on the allocation of places (no first come, first served).
- Registration is open from Mo 15.09.2008 20:00 to Mo 22.09.2008 09:00
- Registration is open from Tu 23.09.2008 09:00 to Tu 30.09.2008 09:00
- Deregistration possible until Su 12.10.2008 12:00
Details
max. 16 participants
Language: German
Lecturers
Classes
Currently no class schedule is known.
Information
Aims, contents and method of the course
Assessment and permitted materials
Minimum requirements and assessment criteria
Examination topics
Reading list
Association in the course directory
5.10.2
Last modified: Mo 07.09.2020 15:37
Der Forschungsteil beinhaltet eine qualitative Analyse von Gesprächsdaten (Transkripte, Beobachtung, Inteviews) und die theoretische Einordnung und Reflexion von Interaktionsphänomenen und Mikro-Szenen unter Berücksichtigung differentieller Vorgangsweise und Individualisierung der Gesprächsführung