200014 PS Market- and consumer psychology (2008W)
Continuous assessment of course work
Labels
Gegebenenfalls finden sie aktuelle Nachrichten sowie Skripten, Unterlagen u.ä. zu dieser Lehrveranstaltung unter http://psychologie.univie.ac.at.
Die Voraussetzungen für diese Lehrveranstaltung entnehmen Sie bitte dem Studienplan für das Diplomstudium Psychologie (Homepage der Fakultät für Psychologie - Studium - Download - SSC Psychologie: Allgemeine Informationen).
Die Voraussetzungen für diese Lehrveranstaltung entnehmen Sie bitte dem Studienplan für das Diplomstudium Psychologie (Homepage der Fakultät für Psychologie - Studium - Download - SSC Psychologie: Allgemeine Informationen).
Details
max. 25 participants
Language: German
Lecturers
Classes (iCal) - next class is marked with N
- Friday 10.10. 08:00 - 12:00 Hörsaal C Psychologie, NIG 6.Stock A0618
- Friday 24.10. 08:00 - 12:00 Hörsaal C Psychologie, NIG 6.Stock A0618
- Friday 07.11. 08:00 - 12:00 Hörsaal C Psychologie, NIG 6.Stock A0618
- Friday 28.11. 08:00 - 12:00 Hörsaal C Psychologie, NIG 6.Stock A0618
- Friday 12.12. 08:00 - 12:00 Hörsaal C Psychologie, NIG 6.Stock A0618
- Friday 09.01. 08:00 - 12:00 Hörsaal C Psychologie, NIG 6.Stock A0618
- Friday 23.01. 08:00 - 12:00 Hörsaal C Psychologie, NIG 6.Stock A0618
Information
Aims, contents and method of the course
Get to know the basics of institutional market research, analyses of market and consumer psychological theories und models, discussion of the inputs from theory and scientific models for practical market research
Assessment and permitted materials
regular attendance, presentations, exam
Minimum requirements and assessment criteria
Examination topics
group work, presentations, creative techniques, speeches
Reading list
Association in the course directory
27307
Last modified: Mo 07.09.2020 15:37