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220008 UE AT-MMF - Work Techniques Market Research (2012W)
Continuous assessment of course work
Labels
Registration/Deregistration
Note: The time of your registration within the registration period has no effect on the allocation of places (no first come, first served).
- Registration is open from Mo 24.09.2012 13:00 to Fr 28.09.2012 12:00
- Deregistration possible until We 31.10.2012 23:59
Details
max. 30 participants
Language: German
Lecturers
Classes (iCal) - next class is marked with N
- Thursday 11.10. 18:30 - 20:00 Lehrredaktion Publizistik, Währinger Straße 29 2.OG
- Thursday 18.10. 18:30 - 20:00 Lehrredaktion Publizistik, Währinger Straße 29 2.OG
- Thursday 25.10. 18:30 - 20:00 Lehrredaktion Publizistik, Währinger Straße 29 2.OG
- Thursday 08.11. 18:30 - 20:00 Lehrredaktion Publizistik, Währinger Straße 29 2.OG
- Thursday 15.11. 18:30 - 20:00 Lehrredaktion Publizistik, Währinger Straße 29 2.OG
- Thursday 22.11. 18:30 - 20:00 Lehrredaktion Publizistik, Währinger Straße 29 2.OG
- Thursday 29.11. 18:30 - 20:00 Lehrredaktion Publizistik, Währinger Straße 29 2.OG
- Thursday 06.12. 18:30 - 20:00 Lehrredaktion Publizistik, Währinger Straße 29 2.OG
- Thursday 13.12. 18:30 - 20:00 Lehrredaktion Publizistik, Währinger Straße 29 2.OG
- Thursday 10.01. 18:30 - 20:00 Lehrredaktion Publizistik, Währinger Straße 29 2.OG
- Thursday 17.01. 18:30 - 20:00 Lehrredaktion Publizistik, Währinger Straße 29 2.OG
- Thursday 24.01. 18:30 - 20:00 Lehrredaktion Publizistik, Währinger Straße 29 2.OG
- Thursday 31.01. 18:30 - 20:00 Lehrredaktion Publizistik, Währinger Straße 29 2.OG
Information
Aims, contents and method of the course
Assessment and permitted materials
Some smaller exercises during the course
Minimum requirements and assessment criteria
"Knowing by Doing": Learn the techniques of day-to-day AT-MMF.
Examination topics
lectures, exercises, discussions (debates).
Tips for literature will be published in the web.
Tips for literature will be published in the web.
Reading list
weiterführende Literatur für InteressentInnen wird auf der Homepage veröffentlicht
Association in the course directory
Last modified: Mo 07.09.2020 15:38
MMF are not in any way "boring statistics" or "uninspiring research"! MMF are in fact essential successful communication campaigns from start to end as well as product campaignes.
In AT-MMF real-life-polls will make students familiar with MMF.