220008 UE AT-MMF - Work Techniques Market Research (2015W)
Continuous assessment of course work
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siehe auch Homepage http://homepage.univie.ac.at/claus.braunecker
Registration/Deregistration
Note: The time of your registration within the registration period has no effect on the allocation of places (no first come, first served).
- Registration is open from Mo 21.09.2015 09:00 to We 23.09.2015 18:00
- Deregistration possible until Sa 31.10.2015 23:59
Details
max. 20 participants
Language: German
Lecturers
Classes (iCal) - next class is marked with N
Unterrichtssprache: Deutsch
- Thursday 22.10. 18:30 - 20:00 Lehrredaktion Publizistik, Währinger Straße 29 2.OG
- Thursday 29.10. 18:30 - 20:00 Lehrredaktion Publizistik, Währinger Straße 29 2.OG
- Thursday 05.11. 18:30 - 20:00 Lehrredaktion Publizistik, Währinger Straße 29 2.OG
- Thursday 12.11. 18:30 - 20:00 Lehrredaktion Publizistik, Währinger Straße 29 2.OG
- Thursday 19.11. 18:30 - 20:00 Lehrredaktion Publizistik, Währinger Straße 29 2.OG
- Thursday 26.11. 18:30 - 20:00 Lehrredaktion Publizistik, Währinger Straße 29 2.OG
- Thursday 03.12. 18:30 - 20:00 Lehrredaktion Publizistik, Währinger Straße 29 2.OG
- Thursday 10.12. 18:30 - 20:00 Lehrredaktion Publizistik, Währinger Straße 29 2.OG
- Thursday 17.12. 18:30 - 20:00 Lehrredaktion Publizistik, Währinger Straße 29 2.OG
- Thursday 07.01. 18:30 - 20:00 Lehrredaktion Publizistik, Währinger Straße 29 2.OG
- Thursday 14.01. 18:30 - 20:00 Lehrredaktion Publizistik, Währinger Straße 29 2.OG
- Thursday 21.01. 18:30 - 20:00 Lehrredaktion Publizistik, Währinger Straße 29 2.OG
- Thursday 28.01. 18:30 - 20:00 Lehrredaktion Publizistik, Währinger Straße 29 2.OG
Information
Aims, contents and method of the course
Assessment and permitted materials
Some smaller exercises during the course
Minimum requirements and assessment criteria
"Knowing by Doing": Learn the techniques of day-to-day AT-MMF.
Examination topics
lectures, exercises, discussions (debates).
Reading list
weiterführende Literatur für InteressentInnen wird auf der Homepage veröffentlicht ...
Association in the course directory
Last modified: Mo 07.09.2020 15:38
MMF are not in any way "boring statistics" or "uninspiring research"! MMF are in fact essential successful communication campaigns from start to end as well as product campaignes.
In AT-MMF real-life-polls will make students familiar with MMF.