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220026 UE AT-MMF - Work Techniques Market Research (2009W)
Continuous assessment of course work
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Summary
Registration/Deregistration
Note: The time of your registration within the registration period has no effect on the allocation of places (no first come, first served).
- Registration is open from Tu 15.09.2009 14:00 to Su 27.09.2009 22:00
- Registration is open from Mo 28.09.2009 13:36 to We 30.09.2009 22:00
- Deregistration possible until Su 04.10.2009 12:00
Registration information is available for each group.
Groups
Group 1
NIG, KRB-20, wtl. Do 18-19:30Uhr, 8.10., 15.10., 22.10., 29.10., 5.11., 19.11., 3.12., 17.12., 7.01., 14.1., 21.1.,
max. 20 participants
Language: German
Lecturers
Classes
Currently no class schedule is known.
Group 2
max. 30 participants
Language: German
Lecturers
Classes (iCal) - next class is marked with N
- Friday 23.10. 14:00 - 19:00 (ehem. Hörsaal 48 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 8)
- Friday 30.10. 14:00 - 19:00 (ehem. Hörsaal 48 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 8)
- Friday 13.11. 14:00 - 19:00 (ehem. Hörsaal 48 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 8)
- Friday 18.12. 14:00 - 19:00 (ehem. Hörsaal 48 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 8)
- Friday 29.01. 14:00 - 19:00 (ehem. Hörsaal 46 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 8)
Information
Aims, contents and method of the course
Assessment and permitted materials
Minimum requirements and assessment criteria
In der AT MMF werden keine trockenen Forschungstheorien abgehandelt oder endlose Statistiken berechnet! Vielmehr sollen die BesucherInnen der LV praxisnah kennenlernen, wo die Basis für einen funktionierenden Marketing-Mix liegt!
Examination topics
Reading list
Association in the course directory
Last modified: Mo 07.09.2020 15:38
Marketing & Marktforschung - Erfolgreiches Marketing mit Marktforschung:
Alle Marketing- und Kommunikationsstrategien drehen sich um die vier Säulen des Marketing-Mix (auch "die 4 P's": Product, Price, Place, Promotion). Die AT-MMF zeigt anhand praktischer Anwendungsfälle aus dem täglichen Berufsleben die enge Verknüpfung von Marketing und Marktforschung auf: Die Erkundung von Marken, Märkten, Menschen und Medien hilft entscheidend dabei mit, erfolgreich Marketing zu betreiben.
http://homepage.univie.ac.at/claus.braunecker