220043 UE UE-MMF - Exercise Course on Market Research (2012W)
Continuous assessment of course work
Labels
Summary
Registration/Deregistration
Note: The time of your registration within the registration period has no effect on the allocation of places (no first come, first served).
- Registration is open from Mo 24.09.2012 13:00 to Fr 28.09.2012 12:00
- Deregistration possible until We 31.10.2012 23:59
Registration information is available for each group.
Groups
Group 1
Termine: 10.10., 24.10., 7.11., 21.11., 5.12., 9.1., 23.1.
max. 30 participants
Language: German
Lecturers
Classes
Currently no class schedule is known.
Aims, contents and method of the course
Group 2
max. 30 participants
Language: German
Lecturers
Classes (iCal) - next class is marked with N
- Thursday 11.10. 14:00 - 15:30 Lehrredaktion Publizistik, Währinger Straße 29 2.OG
- Thursday 18.10. 14:00 - 15:30 Lehrredaktion Publizistik, Währinger Straße 29 2.OG
- Thursday 25.10. 14:00 - 15:30 Lehrredaktion Publizistik, Währinger Straße 29 2.OG
- Thursday 08.11. 14:00 - 15:30 Lehrredaktion Publizistik, Währinger Straße 29 2.OG
- Thursday 15.11. 14:00 - 15:30 Lehrredaktion Publizistik, Währinger Straße 29 2.OG
- Thursday 22.11. 14:00 - 15:30 Lehrredaktion Publizistik, Währinger Straße 29 2.OG
- Thursday 29.11. 14:00 - 15:30 Lehrredaktion Publizistik, Währinger Straße 29 2.OG
- Thursday 06.12. 14:00 - 15:30 Lehrredaktion Publizistik, Währinger Straße 29 2.OG
- Thursday 13.12. 14:00 - 15:30 Lehrredaktion Publizistik, Währinger Straße 29 2.OG
- Thursday 10.01. 14:00 - 15:30 Lehrredaktion Publizistik, Währinger Straße 29 2.OG
- Thursday 17.01. 14:00 - 15:30 Lehrredaktion Publizistik, Währinger Straße 29 2.OG
- Thursday 24.01. 14:00 - 15:30 Lehrredaktion Publizistik, Währinger Straße 29 2.OG
- Thursday 31.01. 14:00 - 15:30 Lehrredaktion Publizistik, Währinger Straße 29 2.OG
Aims, contents and method of the course
Vermittlung von Praxiswissen, Prioritäten und Notwendigkeiten im Marktforschungsalltag aus Auftraggeber- und Auftragnehmersicht; die Vermittlung erfolgt anhand eines praktischen Marktforschungsprojektes, das mit den Studierenden von Briefing undAngebotslegung bis zur Endpräsentation komplett durchgeführt wird
Information
Assessment and permitted materials
Projektarbeit und Endpräsentation
Minimum requirements and assessment criteria
Praktisches Duchführen eines kompletten Marktforschungsprojektes
Examination topics
Reading list
Marktforschung von Claudia Fantapié Altobelli
Association in the course directory
Last modified: Mo 07.09.2020 15:38
Angebotslegung bis zur Endpräsentation komplett durchgeführt wird