251203 VU PF 4.2 Service Orientation and Profile Development (2023S)
Continuous assessment of course work
Labels
This is a fee-based continuous education and training programme/certificate course offered by the Postgraduate Center. Please note that you must be admitted to a continuing education and training programme/certificate course to participate. For further information regarding Continuing Education Master Programs, Continuing Education Programs and Certificate Courses, please visit: https://www.postgraduatecenter.at/en/
Details
Language: German
Lecturers
Classes
Currently no class schedule is known.
Information
Aims, contents and method of the course
Inhaltliche Schwerpunkte:· Zielgruppen und Profilbildung, zielgruppenorientierte Bibliotheksarbeit· NutzerInnenforschung· Grundlagen des customer experience managements· Serviceorientierter Umgang mit Kunden und Kundinnen· Dienstleistungsmarketing und Öffentlichkeitsarbeit
Assessment and permitted materials
schriftliche Ausarbeitung einer Aufgabenstellung
Minimum requirements and assessment criteria
Workload / Aufwand für Studierende insgesamt: 2 ECTS (= 50 h)Unterricht/Präsenzphase: 11 h (= 15 Unterrichtseinheiten á 45 Minuten = 1 SS)
Selbststudium/Blended Learning: 39 h (8 h Vorbereitung und 31 h Nachbereitung)Die Leistungsbeurteilung setzt sich zusammen aus:Vorbereitung: Pflichtlektüre mit Ausarbeitung einer Fragestellung (15%)
Mitarbeit in der Präsenzphase (23%)
Nachbereitung: Gruppenarbeit, Präsentationstermin (Praxistransfer) (62%)
Selbststudium/Blended Learning: 39 h (8 h Vorbereitung und 31 h Nachbereitung)Die Leistungsbeurteilung setzt sich zusammen aus:Vorbereitung: Pflichtlektüre mit Ausarbeitung einer Fragestellung (15%)
Mitarbeit in der Präsenzphase (23%)
Nachbereitung: Gruppenarbeit, Präsentationstermin (Praxistransfer) (62%)
Examination topics
Reading list
Association in the course directory
Last modified: Mo 27.03.2023 10:29