340264 VO+UE Text types, text quality, text effect French (2019S)
Continuous assessment of course work
Labels
Registration/Deregistration
Note: The time of your registration within the registration period has no effect on the allocation of places (no first come, first served).
- Registration is open from Mo 11.02.2019 09:00 to Fr 01.03.2019 17:00
- Registration is open from Mo 11.03.2019 09:00 to Fr 15.03.2019 17:00
- Deregistration possible until Su 31.03.2019 23:59
Details
max. 60 participants
Language: French
Lecturers
Classes (iCal) - next class is marked with N
- Monday 11.03. 12:30 - 14:00 Hörsaal 2 ZfT Gymnasiumstraße 50 1.OG
- Monday 18.03. 12:30 - 14:00 Hörsaal 2 ZfT Gymnasiumstraße 50 1.OG
- Monday 25.03. 12:30 - 14:00 Hörsaal 2 ZfT Gymnasiumstraße 50 1.OG
- Monday 01.04. 12:30 - 14:00 Hörsaal 2 ZfT Gymnasiumstraße 50 1.OG
- Monday 29.04. 12:30 - 14:00 Hörsaal 2 ZfT Gymnasiumstraße 50 1.OG
- Monday 06.05. 12:30 - 14:00 Hörsaal 2 ZfT Gymnasiumstraße 50 1.OG
- Monday 13.05. 12:30 - 14:00 Hörsaal 2 ZfT Gymnasiumstraße 50 1.OG
- Monday 20.05. 12:30 - 14:00 Hörsaal 2 ZfT Gymnasiumstraße 50 1.OG
- Monday 27.05. 12:30 - 14:00 Hörsaal 2 ZfT Gymnasiumstraße 50 1.OG
- Monday 03.06. 12:30 - 14:00 Hörsaal 2 ZfT Gymnasiumstraße 50 1.OG
- Monday 17.06. 12:30 - 14:00 Hörsaal 2 ZfT Gymnasiumstraße 50 1.OG
- Monday 24.06. 12:30 - 14:00 Hörsaal 2 ZfT Gymnasiumstraße 50 1.OG
Information
Aims, contents and method of the course
Assessment and permitted materials
Anwesenheit, Mitarbeit
Ein Zwischentest
Eine Hausarbeit, eine Prüfung am Ende des Semesters
Ein Zwischentest
Eine Hausarbeit, eine Prüfung am Ende des Semesters
Minimum requirements and assessment criteria
Examination topics
Die zu analysierenden Texte sind von den Studierenden zu Semesterbeginn zu erwerben, damit die Texte für jede Unterrichtsstunde vorbereitet werden können.
Reading list
siehe Plattform und das Skriptum zur LV ist im Facultas Shop ( Campus altes AKH) erhältlich
Association in the course directory
Last modified: Mo 07.09.2020 15:45
Ziel ist das umfassende Textverständnis sowie die Fähigkeit zur Textproduktion für ein vorgegebenes Zielpublikum.