480051 UE Russian - Corrective Phonetics (2018S)
Continuous assessment of course work
Labels
Registration/Deregistration
Note: The time of your registration within the registration period has no effect on the allocation of places (no first come, first served).
- Registration is open from Mo 05.02.2018 08:00 to Mo 26.02.2018 12:00
- Deregistration possible until Sa 31.03.2018 23:59
Details
max. 25 participants
Language: German
Lecturers
Classes (iCal) - next class is marked with N
Thursday
01.03.
15:00 - 15:45
Seminarraum 4 Slawistik UniCampus Hof 3 2R-EG-45
Thursday
08.03.
15:00 - 15:45
Seminarraum 4 Slawistik UniCampus Hof 3 2R-EG-45
Thursday
15.03.
15:00 - 15:45
Seminarraum 4 Slawistik UniCampus Hof 3 2R-EG-45
Thursday
22.03.
15:00 - 15:45
Seminarraum 4 Slawistik UniCampus Hof 3 2R-EG-45
Thursday
12.04.
15:00 - 15:45
Seminarraum 4 Slawistik UniCampus Hof 3 2R-EG-45
Thursday
19.04.
15:00 - 15:45
Seminarraum 4 Slawistik UniCampus Hof 3 2R-EG-45
Thursday
26.04.
15:00 - 15:45
Seminarraum 4 Slawistik UniCampus Hof 3 2R-EG-45
Thursday
03.05.
15:00 - 15:45
Seminarraum 4 Slawistik UniCampus Hof 3 2R-EG-45
Thursday
17.05.
15:00 - 15:45
Seminarraum 4 Slawistik UniCampus Hof 3 2R-EG-45
Thursday
24.05.
15:00 - 15:45
Seminarraum 4 Slawistik UniCampus Hof 3 2R-EG-45
Thursday
07.06.
15:00 - 15:45
Seminarraum 4 Slawistik UniCampus Hof 3 2R-EG-45
Thursday
14.06.
15:00 - 15:45
Seminarraum 4 Slawistik UniCampus Hof 3 2R-EG-45
Thursday
21.06.
15:00 - 15:45
Seminarraum 4 Slawistik UniCampus Hof 3 2R-EG-45
Thursday
28.06.
15:00 - 15:45
Seminarraum 4 Slawistik UniCampus Hof 3 2R-EG-45
Information
Aims, contents and method of the course
Assessment and permitted materials
Regelmäßige Präsenz, permanente Leistungsüberprüfung, mündliche Prüfung
Minimum requirements and assessment criteria
Examination topics
siehe Inhalt der Lehrveranstaltung
Reading list
Edith Lampl: Aussprachübungen. Verlag Berger Horn/Wien. 2016
Association in the course directory
B-81-R, BA UF Wahlfach - R, MR 251
Last modified: Mo 07.09.2020 15:47
Wir werden uns mit der Artikulation verschiedener Laute, mit Wortrhythmik, Intonationskonstruktionen und deren Funktionen im Satz, sowie mit den Wechselbeziehungen Syntax und Intonation beschäftigen.
Das Ziel ist eine korrekte Aussprache, verbessertes Hörverständnis und der bewusste Einsatz der Intonation.