480161 UE Applied didactics (2021W)
Focus on Language Didactics: Evaluating Different Test Formats
Continuous assessment of course work
Labels
ON-SITE
Registration/Deregistration
Note: The time of your registration within the registration period has no effect on the allocation of places (no first come, first served).
- Registration is open from Tu 07.09.2021 12:00 to Tu 28.09.2021 12:00
- Deregistration possible until Fr 29.10.2021 23:59
Details
max. 25 participants
Language: German
Lecturers
Classes (iCal) - next class is marked with N
- Tuesday 05.10. 09:45 - 11:15 Seminarraum 7 Slawistik UniCampus Hof 3 2R-O1-37
- Tuesday 12.10. 09:45 - 11:15 Seminarraum 7 Slawistik UniCampus Hof 3 2R-O1-37
- Tuesday 19.10. 09:45 - 11:15 Seminarraum 7 Slawistik UniCampus Hof 3 2R-O1-37
- Tuesday 09.11. 09:45 - 11:15 Seminarraum 7 Slawistik UniCampus Hof 3 2R-O1-37
- Tuesday 16.11. 09:45 - 11:15 Seminarraum 7 Slawistik UniCampus Hof 3 2R-O1-37
- Tuesday 23.11. 09:45 - 11:15 Seminarraum 7 Slawistik UniCampus Hof 3 2R-O1-37
- Tuesday 30.11. 09:45 - 11:15 Seminarraum 7 Slawistik UniCampus Hof 3 2R-O1-37
- Tuesday 07.12. 09:45 - 11:15 Seminarraum 7 Slawistik UniCampus Hof 3 2R-O1-37
- Tuesday 14.12. 09:45 - 11:15 Seminarraum 7 Slawistik UniCampus Hof 3 2R-O1-37
- Tuesday 11.01. 09:45 - 11:15 Digital
- Tuesday 18.01. 09:45 - 11:15 Seminarraum 1 Slawistik UniCampus Hof 3 2R-EG-17
Information
Aims, contents and method of the course
Assessment and permitted materials
Arbeitsaufträge für jede Unterrichtseinheit, regelmäßige Selbstchecks, Führen eines Portfolios
Minimum requirements and assessment criteria
Anwesenheitspflicht, Fehlen in begründeten Fällen mit entsprechender Entschuldigung, Mitarbeit im Unterricht, regelmäßiges Erledigen der schriftlichen Arbeiten, Abgabe des Portfolios
Examination topics
Die in der Lehrveranstaltung durchgenommenen Inhalte und die individuell erarbeiteten Themen
Reading list
Literaturhinweise zu Beginn des Semesters
Association in the course directory
M.9.1.R
Last modified: Fr 12.05.2023 00:27
Inhalte: Testen verschiedener Kompetenzen mit dem Schwerpunkt Lesekompetenz
Methode: Analyse verschiedener Evaluierungsmethoden unter Berücksichtigung der Maturaformate, Arbeit in Kleingruppen, schriftliches Fixieren des Erarbeiteten