Universität Wien

490024 SE Seminar on Designing Inclusive Educational Processes (2024S)

Vom Studium in den Beruf - Berufsbegleitende Portfolioarbeit

4.00 ECTS (2.00 SWS), SPL 49 - Lehrer*innenbildung
Continuous assessment of course work
REMOTE

Registration/Deregistration

Note: The time of your registration within the registration period has no effect on the allocation of places (no first come, first served).

Details

max. 25 participants
Language: German

Lecturers

Classes (iCal) - next class is marked with N

  • Monday 11.03. 16:45 - 18:15 Digital
  • Monday 18.03. 16:45 - 18:15 Digital
  • Monday 08.04. 16:45 - 18:15 Digital
  • Monday 15.04. 16:45 - 18:15 Digital
  • Monday 22.04. 16:45 - 18:15 Digital
  • Monday 29.04. 16:45 - 18:15 Digital
  • Monday 06.05. 16:45 - 18:15 Digital
  • Monday 13.05. 16:45 - 18:15 Digital
  • Monday 27.05. 16:45 - 18:15 Digital
  • Monday 03.06. 16:45 - 18:15 Digital
  • Monday 10.06. 16:45 - 18:15 Digital
  • Monday 17.06. 16:45 - 18:15 Digital
  • Monday 24.06. 16:45 - 18:15 Digital

Information

Aims, contents and method of the course

Diese LV ist Teil des Portfolioprojekts "Vom Studium in den Beruf - Berufsbegleitende Portfolioarbeit". Die Ziele, Inhalte und Methoden des Projekts werden angewandt.

Assessment and permitted materials

Diese LV ist Teil des Portfolioprojekts "Vom Studium in den Beruf - Berufsbegleitende Portfolioarbeit". Die Leistungskontrollmechanismen des Projekts werden angewandt.

Minimum requirements and assessment criteria

Diese LV ist Teil des Portfolioprojekts "Vom Studium in den Beruf - Berufsbegleitende Portfolioarbeit". Die Mindesanforderungen des Projekts werden angewandt.

Examination topics

Diese LV ist Teil des Portfolioprojekts "Vom Studium in den Beruf - Berufsbegleitende Portfolioarbeit". Der Prüfungsstoff des Projekts wird angewandt.

Reading list

Diese LV ist Teil des Portfolioprojekts "Vom Studium in den Beruf - Berufsbegleitende Portfolioarbeit". Die Literatur des Projekts wird angewandt.

Association in the course directory

Last modified: Th 07.03.2024 17:47