Warning! The directory is not yet complete and will be amended until the beginning of the term.
490047 SE Bimodal-bilingual Language Acquisition, Communication and Language Learning (2019S)
Continuous assessment of course work
Labels
Registration/Deregistration
Note: The time of your registration within the registration period has no effect on the allocation of places (no first come, first served).
- Registration is open from Fr 01.02.2019 09:00 to Mo 18.02.2019 09:00
- Registration is open from Th 21.02.2019 09:00 to Tu 26.02.2019 09:00
- Deregistration possible until Mo 25.03.2019 09:00
Details
max. 25 participants
Language: German
Lecturers
Classes (iCal) - next class is marked with N
Zusatztermine werden noch bekannt gegeben.
- Tuesday 19.03. 11:30 - 13:00 Seminarraum 2 Porzellangasse 4, EG04
- Tuesday 26.03. 11:30 - 13:00 Seminarraum 2 Porzellangasse 4, EG04
- Tuesday 02.04. 11:30 - 13:00 Seminarraum 2 Porzellangasse 4, EG04
- Tuesday 09.04. 11:30 - 13:00 Seminarraum 2 Porzellangasse 4, EG04
- Tuesday 30.04. 11:30 - 13:00 Seminarraum 2 Porzellangasse 4, EG04
- Tuesday 14.05. 11:30 - 13:00 Seminarraum 2 Porzellangasse 4, EG04
- Tuesday 21.05. 11:30 - 13:00 Seminarraum 2 Porzellangasse 4, EG04
- Tuesday 28.05. 11:30 - 13:00 Seminarraum 2 Porzellangasse 4, EG04
- Tuesday 04.06. 11:30 - 13:00 Seminarraum 2 Porzellangasse 4, EG04
- Tuesday 18.06. 11:30 - 13:00 Seminarraum 2 Porzellangasse 4, EG04
Information
Aims, contents and method of the course
Assessment and permitted materials
Anwesenheit, Mitarbeit, Hausaufgaben und schriftliche Arbeit.
Minimum requirements and assessment criteria
Anwesenheit, Mitarbeit, Hausaufgaben und schriftliche Arbeit.
Alle 4 Bereiche sind MUSS-Kriterien. Die Note setzt sich aus erbrachten Leistungen in allen 4 Bereichen zusammen.
Alle 4 Bereiche sind MUSS-Kriterien. Die Note setzt sich aus erbrachten Leistungen in allen 4 Bereichen zusammen.
Examination topics
Reading list
Handout mit Literaturempfehlungen und Reader-Literatur wird in der ersten/zweiten Einheit geteilt und besprochen.
Association in the course directory
Last modified: We 21.04.2021 13:39
Ziel: Klarheit über Allgemeines und Spezifika im Spracherwerb und Sprachenlernen von Kindern mit Hörbehinderungen.
Methoden: Vortrag, Tandem, Plenum, Einzelarbeit.