490107 SE Theory and practical experience of education and consulting (2015S)
Lange vorbei und noch immer wirksam .. Reflexion von biografischen Schulerfahrungen und ihre Auswirkungen auf professionelles Handeln im Bereich Erziehen und Beraten
Continuous assessment of course work
Labels
Registration/Deregistration
Note: The time of your registration within the registration period has no effect on the allocation of places (no first come, first served).
- Registration is open from Mo 09.02.2015 12:00 to Tu 24.02.2015 09:30
- Deregistration possible until Fr 06.03.2015 12:00
Details
max. 25 participants
Language: German
Lecturers
Classes (iCal) - next class is marked with N
BA: M5, Inklusive Schule
LA: Theorie und Praxis des Erziehens und Beratens
- Monday 02.03. 08:00 - 09:30 Hörsaal 29 Hauptgebäude, 1.Stock, Stiege 7
- Monday 09.03. 08:00 - 09:30 Hörsaal 29 Hauptgebäude, 1.Stock, Stiege 7
- Monday 16.03. 08:00 - 09:30 Hörsaal 29 Hauptgebäude, 1.Stock, Stiege 7
- Monday 23.03. 08:00 - 09:30 Hörsaal 29 Hauptgebäude, 1.Stock, Stiege 7
- Monday 13.04. 08:00 - 09:30 Hörsaal 29 Hauptgebäude, 1.Stock, Stiege 7
- Monday 20.04. 08:00 - 09:30 Hörsaal 29 Hauptgebäude, 1.Stock, Stiege 7
- Monday 27.04. 08:00 - 09:30 Hörsaal 29 Hauptgebäude, 1.Stock, Stiege 7
- Monday 04.05. 08:00 - 09:30 Hörsaal 29 Hauptgebäude, 1.Stock, Stiege 7
- Monday 11.05. 08:00 - 09:30 Hörsaal 29 Hauptgebäude, 1.Stock, Stiege 7
- Monday 18.05. 08:00 - 09:30 Hörsaal 29 Hauptgebäude, 1.Stock, Stiege 7
- Monday 01.06. 08:00 - 09:30 Hörsaal 29 Hauptgebäude, 1.Stock, Stiege 7
- Monday 08.06. 08:00 - 09:30 Hörsaal 29 Hauptgebäude, 1.Stock, Stiege 7
- Monday 15.06. 08:00 - 09:30 Hörsaal 29 Hauptgebäude, 1.Stock, Stiege 7
- Monday 22.06. 08:00 - 09:30 Hörsaal 29 Hauptgebäude, 1.Stock, Stiege 7
- Monday 29.06. 08:00 - 09:30 Hörsaal 29 Hauptgebäude, 1.Stock, Stiege 7
Information
Aims, contents and method of the course
Assessment and permitted materials
Minimum requirements and assessment criteria
Examination topics
Reading list
Association in the course directory
Last modified: We 21.04.2021 13:39