490235 SE Inclusive Subject Didactics 1: Focus on Speech, Reading and Writing (2019S)
Continuous assessment of course work
Labels
PH-WIEN
Registration/Deregistration
Note: The time of your registration within the registration period has no effect on the allocation of places (no first come, first served).
- Registration is open from Fr 01.02.2019 09:00 to Mo 18.02.2019 09:00
- Registration is open from Th 21.02.2019 09:00 to Tu 26.02.2019 09:00
- Deregistration possible until Mo 25.03.2019 09:00
Details
max. 25 participants
Language: German
Lecturers
Classes
Currently no class schedule is known.
Information
Aims, contents and method of the course
Assessment and permitted materials
Lernportfolio, mündliches Reflexionsgespräch
Minimum requirements and assessment criteria
80% Anwesenheit, Präsentationen, Literaturarbeit, Lernportfolio, mündliches Reflexionsgespräch
Beurteilungsmaßstab wird in der LV bekannt gegeben.
Beurteilungsmaßstab wird in der LV bekannt gegeben.
Examination topics
Reading list
Wird in der Lehrveranstaltung bekannt gegeben
Association in the course directory
Last modified: We 21.04.2021 13:54
Mündlichkeit vs Schriftlichkeit
Schriftspracherwerb
Herausforderungen an den Übergängen Alltagssprache-Bildungssprache-Fachsprache
Methodik und Didaktik in inklusiven Settings: Hören und Sprechen; Lesen und Schreiben