Course Exam
220048 VO VERTHE: VO STRAKO Strategic Communication - Current Approaches in Advertising, PR and Market Comm. (2021W)
Labels
ON-SITE
WHEN?
Tuesday
28.06.2022
11:30 - 13:00
Hörsaal 3 2A211 2.OG UZA II Geo-Zentrum
Hörsaal D Unicampus Hof 10 Hirnforschungzentrum Spitalgasse 4
UZA2 Hörsaal 6 (Raum 2Z227) 2.OG
Hörsaal D Unicampus Hof 10 Hirnforschungzentrum Spitalgasse 4
UZA2 Hörsaal 6 (Raum 2Z227) 2.OG
Registration/Deregistration
Note: The time of your registration within the registration period has no effect on the allocation of places (no first come, first served).
- Registration is open from We 01.06.2022 09:00 to Tu 21.06.2022 11:30
- Deregistration possible until Su 26.06.2022 11:30
Examiners
Information
Examination topics
Inhalte der Vorlesung
Assessment and permitted materials
Schriftliche Prüfung über Vorlesungsinhalte (Multiple-Choice-Test)
etwa 30 Fragen (2-6 Punkte), insg. ungefähr 160 Punkte zu erreichen (kleinere Änderungen aus administrativen Gründen vorbehalten)
etwa 30 Fragen (2-6 Punkte), insg. ungefähr 160 Punkte zu erreichen (kleinere Änderungen aus administrativen Gründen vorbehalten)
Minimum requirements and assessment criteria
Für eine positive Beurteilung sind mind. 50 Prozent der Gesamtpunktzahl zu erreichen
Last modified: Fr 12.05.2023 00:20