Course Exam
220063 VO VERTHE: VO STRAKO Strategic Communication - Current Approaches in Advertising, PR and Market Comm. (2022S)
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WHEN?
Registration/Deregistration
Note: The time of your registration within the registration period has no effect on the allocation of places (no first come, first served).
- Registration is open from Sa 01.10.2022 09:00 to Th 20.10.2022 13:15
- Deregistration possible until Tu 25.10.2022 13:15
Examiners
Information
Examination topics
Inhalte der Vorlesung
Assessment and permitted materials
Schriftliche Prüfung über Vorlesungsinhalte (Multiple-Choice-Test)
etwa 30 Fragen (2-6 Punkte), insg. ungefähr 160 Punkte zu erreichen (kleinere Änderungen aus administrativen Gründen vorbehalten)
etwa 30 Fragen (2-6 Punkte), insg. ungefähr 160 Punkte zu erreichen (kleinere Änderungen aus administrativen Gründen vorbehalten)
Minimum requirements and assessment criteria
Für eine positive Beurteilung sind mind. 50 Prozent der Gesamtpunktzahl zu erreichen.
Last modified: Th 11.05.2023 11:28