Julia Kosinár
Currently not an active member of staff
Teaching (iCal)
2011S
- 190131 SE Theory and practical experience of teaching and learning - Stress-prevention - and strategies for avoiding stress in teaching situations
2010W
- 190131 SE Theory and practical experience of teaching and learning - Stress-prevention - and strategies for avoiding stress in teaching situations
2010S
- 190131 SE Theory and practical experience of teaching and learning - Stress-prevention - and strategies for avoiding stress in teaching situations
2009W
- 190131 SE Theory and practical experience of teaching and learning - Stress-prevention - and strategies for avoiding stress in teaching situations
2009S
- 190131 SE Theory and practical experience of teaching and learning - Stress-prevention - and strategies for avoiding stress in teaching situations
2008W
- 190131 SE Theory and practical experience of school development - Stress-prevention - and strategies for avoiding stress in teaching situations
2008S
- 190015 SE Theory and practical experience of teaching and learning - Bodily competencies of teachers: effects and interdependencies in the classroom
2007W
- 190450 SE Stress-prevention - and strategies for avoiding stress in teaching situations
2007S
- 190015 SE Bodily behaviour in classrooms - Bodily behaviour in classrooms - internal and external effects
2006W
- 190360 SE Belastungserleben und Stressprävention - Belastungserleben und Stressprävention im Lehrberuf
2006S
- 190015 SE Körperverhalten im Lehrerhandeln - Körperverhalten im Lehrerhandeln: von Wechselwirkungen und Ganzheitlichkeit
2005W
- 190015 SE Der Körper im Lehrerhandeln - Körperliches und Lehrerhandeln: intra- und interpersonelle Wirkungsaspekte
2005S
- 406780 SE Der Lehr-Körper: Hülle, Instrument oder Akteur? - Der Lehr-Körper: Hülle, Instrument oder Akteur? Theoretische Überlegungen und praktische Übungen zur Professionalisierung des Lehrerhandelns in nonverbalen Handlungsverläufen und auf kommunikativer Ebene
Last modified: Th 10.12.2020 05:06