Lisa-Katharina Möhlen, BA MA
Business Card: vCard
Research Profile: u:cris
Affiliations
Teaching (iCal)
2025S
- 490111 KU KU Reflection and Evaluation of Practice - Anmeldung nur möglich bei Absolvierung der Praxisphase Master im SoSe25 (entweder fixer Praxisplatz oder genehmigte eigene Unterrichtstätigkeit)
2024W
- 490111 KU KU Reflection and Evaluation of Practice - Anmeldung nur möglich bei Absolvierung der Praxisphase Master im WS24 (entweder fixer Praxisplatz oder genehmigte eigene Unterrichtstätigkeit)
2024S
- 490111 KU KU Reflection and Evaluation of Practice - Anmeldung nur möglich bei Absolvierung der Praxisphase Master im SoSe24 (entweder fixer Praxisplatz oder genehmigte eigene Unterrichtstätigkeit)
2023W
- 490111 KU KU Reflection and Evaluation of Practice - Anmeldung nur möglich bei Absolvierung der Praxisphase Master im WiSe23 (entweder fixer Praxisplatz oder genehmigte eigene Unterrichtstätigkeit)
2021W
- 490204 SE Optional Subjects for Teacher Education Students - Diverse Perspektiven auf inklusive Schulentwicklung - Kooperationsseminar mit der Universität Bremen
2021S
- 490180 PR Guided Practice in Schools - Individuelle Studienunterstützung (ISU)
- 490204 SE Optional Subjects for Teacher Education Students
2020W
- 490039 SE Inclusive Approaches to Teaching - Individuelle Studierendenunterstützung (ISU)
- 490049 SE Specific questions of inclusive education in an international comparison
2018S
- 490003 VU Inclusive Schooling and Diversity
- 490007 VU Inclusive Schooling and Diversity
2017W
- 490003 VU Inclusive Schooling and Diversity
2017S
- 190012 SE Bachelor's Paper I - Coping with diversity as topic in schools and in non-formal education
- 190068 PS Scientific Methods in Education in Theory and Practice - The classical notion of Bildung: Idealistic, outdated, feasible?
Last modified: We 12.02.2025 09:01