Module 8: Contemporary Issues in Educational Science (15 ECTS)
BM 8 Theoretical Foundations of Problem Statements
-
190009 VO 0 ECTS BM 8 Theoretical Foundations of Problem Statements (IP+PP+SP) - Zur Dynamik pädagogischer Prozesse aus psychoanalytischer SichtDatler, Th 15:00-16:30 (16×)
-
190047 VO 0 ECTS BM 8 Theoretical Foundations of Problem Statements (AHP+SB) - The history of eduction - methods and approachesRoss, We 13:15-14:45 (14×)
BM 8 Paradigmatic and Current Examples of Related Research (15 ECTS)
-
190006 PS 15 ECTS BM 8 Paradigmatic and Current Examples of Related Research (IP+PP+SP) - Abschied, Trennung und Verlust im Verlauf des Lebenszyklus Ein Psychoanalytisch Pädagogischer Diskurs zur Bedeutung von Trennungserfahrung im Kontext von EntwicklungStudener-Kuras, Tu 13:15-14:45 (13×), We 09:00-13:00 (8×)
-
190035 PS 15 ECTS BM 8 Paradigmatic and Current Examples of Related Research (IP+PP+SP) - Psychoanalytische Professionalisierung und Pädagogisches HandelnStrobl, We 07.10. 08:30-10:00, We 08:30-12:30 (12×)
-
190049 PS 15 ECTS [ de en ] BM 8 Paradigmatic and Current Examples of Related Research (AHP+SB) - Historische BildungsforschungRoss, Tu 13:15-16:30 (13×)
-
190061 PS 15 ECTS BM 8 Paradigmatic and Current Examples of Related Research (AHP+SB) - Schule, Bildung und Gesellschaft im WiderspruchHemetsberger, Mo 09:45-13:00 (11×)
-
190109 PS 15 ECTS [ de en ] BM 8 Paradigmatic and Current Examples of Related Research (IP+PP+SP) - Zur Theorie und Praxis psychoanalytisch-pädagogischer Erziehungsberatung im Kontext unterschiedlicher erzieherischer Problemstellungen und psychosozialer ArbeitsfelderKraushofer, Fr 09:45-13:00 (15×)
Last modified: Fr 08.01.2021 00:46