B.1.3. Marketing and Initernational Marketing
B.1.3.1. Marketing and International Marketing I (can also be taken as a minor)
-
Szöcs, We 15:00-16:30 (8×), Th 23.03. 11:30-13:00, Th 23.03. 13:15-14:45, Th 01.06. 11:00-14:45, Fr 02.06. 10:45-14:45
-
Koch, We 16:45-18:15 (12×)
-
Fuchs, Th 09:45-14:45 (4×), Th 01.06. 09:45-11:15, We 07.06. 09:45-11:15, We 07.06. 12:00-14:45
-
Auer-Zotlöterer, We 01.03. 11:30-16:30, Th 02.03. 09:45-14:45, We 08.03. 11:30-14:45, We 08.03. 15:00-16:30, Th 09.03. 09:45-13:00, Th 09.03. 13:15-14:45, Fr 10.03. 09:45-13:00
-
Alves, Tu 09:45-11:15 (5×), Tu 15:00-16:30 (4×), We 31.05. 09:45-11:15, We 31.05. 15:00-16:30
-
Mikunda, Fr 13:15-14:45 (2×), Fr 13:15-18:30 (2×), Sa 13:15-18:30 (2×)
-
Fuchs, Th 09.03. 09:45-13:00, Th 09:45-14:45 (5×), Fr 19.05. 09:45-11:15
-
Montanari, Mo 11:30-13:00 (9×), We 16:45-18:15 (3×)
-
Reisinger, We 15:00-16:30 (12×)
-
Szöcs, Tu 11:30-13:00 (9×), Tu 06.06. 13:15-14:45, We 07.06. 15:00-16:30, We 07.06. 16:45-18:15, Tu 20.06. 15:00-16:30
B.1.3.2. Marketing and International Marketing II
-
Szöcs, We 15:00-16:30 (8×), Th 23.03. 11:30-13:00, Th 23.03. 13:15-14:45, Th 01.06. 11:00-14:45, Fr 02.06. 10:45-14:45
-
Fuchs, Th 09:45-14:45 (4×), Th 01.06. 09:45-11:15, We 07.06. 09:45-11:15, We 07.06. 12:00-14:45
-
Auer-Zotlöterer, We 01.03. 11:30-16:30, Th 02.03. 09:45-14:45, We 08.03. 11:30-14:45, We 08.03. 15:00-16:30, Th 09.03. 09:45-13:00, Th 09.03. 13:15-14:45, Fr 10.03. 09:45-13:00
-
Alves, Tu 09:45-11:15 (5×), Tu 15:00-16:30 (4×), We 31.05. 09:45-11:15, We 31.05. 15:00-16:30
-
Mikunda, Fr 13:15-14:45 (2×), Fr 13:15-18:30 (2×), Sa 13:15-18:30 (2×)
-
Fuchs, Th 09.03. 09:45-13:00, Th 09:45-14:45 (5×), Fr 19.05. 09:45-11:15
-
Reisinger, We 15:00-16:30 (12×)
-
Halkias, Fr 09:45-11:15 (2×), Mo 09:45-11:15 (3×), Tu 14.03. 16:45-18:15, Fr 31.03. 13:15-14:45, Mo 17.04. 13:15-14:45, Th 20.04. 13:15-14:45, Tu 02.05. 15:00-16:30, Mo 08.05. 15:00-16:30, We 10.05. 13:15-14:45
-
Szöcs, Tu 11:30-13:00 (9×), Tu 06.06. 13:15-14:45, We 07.06. 15:00-16:30, We 07.06. 16:45-18:15, Tu 20.06. 15:00-16:30
-
Fuchs, Tu 07.03. 09:45-13:00, Tu 25.04. 09:45-16:30, Tu 27.06. 09:00-14:45, We 28.06. 09:00-13:00
Last modified: Fr 30.06.2023 00:53
https://wirtschaftswissenschaften.univie.ac.at/studium/waehrend-des-studiums/master/geaendertes-lv-angebot-im-master-iibw/#c903283ÜberblickPflichtkurse Teil 1:
KU Marktforschung 1 oder KU International Marketing Research 1 | Building Blocks of Marketing 1: Marketing Research
KU Konsumentenverhalten | Building Blocks of Marketing 2: Consumer BehaviorPflichtkurse Teil 2
KU Data Analysis for Marketing Decisions | Foundations of Marketing: Mixed-Research Designs & Qualitative Methods ODER Foundations of Marketing: Data Analysis for Marketing DecisionsSE (International) Marketing | Marketing SeminarWahlkurse für Teil 1 und Teil 2:
Für alle anderen Kurse (siehe weitere Auflistung nachfolgend) ist wahlweise zu absolvieren - Special Topics oder Applied Topics in Marketing pro Kurs 4 ECTS (Teil 1 muss positiv absolviert sein, um Teil 2 zu besuchen.)
KU International Marketing Management 1
KU International Marketing Management 2
KU Marketing Kommunikation 1
KU Marketing Kommunikation 2
KU International Marketing Simulation
KU Shopper Marketing
UE Marketing Dramaturgie A
UE Marketing Dramaturgie B
KU Marktforschung 2
KU International Marketing Research 2
KU Topics in International Marketing