B.1.3. Marketing and Initernational Marketing
B.1.3.1. Marketing and International Marketing I (can also be taken as a minor)
-
Sichtmann, Mo 03.06. 09:45-13:00, Mo 10.06. 09:45-14:45, Tu 11.06. 09:45-14:45, We 12.06. 09:45-14:45
-
Alves, We 15:00-18:15 (5×), We 15:00-16:30 (2×)
-
Fuchs, Th 09:00-14:00 (3×), Fr 09:00-14:00 (2×)
-
Auer-Zotlöterer, Fr 01.03. 11:30-13:00, Th 07.03. 09:45-13:00, Fr 09:45-13:00 (2×), Th 14.03. 09:45-11:15, Th 14.03. 11:30-13:00, Fr 05.04. 09:45-11:15
-
Alves, We 15:00-18:15 (5×), We 29.05. 15:00-16:30, We 29.05. 16:45-18:15
-
Mikunda, Fr 22.03. 13:15-14:45, Fr 13:15-18:45 (3×), Sa 13:15-18:45 (2×)
-
Fuchs, Th 21.03. 08:00-11:15, Th 21.03. 13:15-14:45, Mo 15.04. 11:30-14:45, Mo 15.04. 15:00-18:15, Th 09:00-14:00 (2×), Th 16.05. 08:00-14:45, Th 23.05. 09:45-11:15
-
Leri, Th 16:45-18:15 (10×), Th 06.06. 16:45-20:00
-
Reisinger, Tu 15:00-16:30 (12×)
-
Sichtmann, Mo 09:45-11:15 (6×), Mo 09:45-13:00 (3×)
B.1.3.2. Marketing and International Marketing II
-
Sichtmann, Mo 03.06. 09:45-13:00, Mo 10.06. 09:45-14:45, Tu 11.06. 09:45-14:45, We 12.06. 09:45-14:45
-
Alves, We 15:00-18:15 (5×), We 15:00-16:30 (2×)
-
Fuchs, Th 09:00-14:00 (3×), Fr 09:00-14:00 (2×)
-
Auer-Zotlöterer, Fr 01.03. 11:30-13:00, Th 07.03. 09:45-13:00, Fr 09:45-13:00 (2×), Th 14.03. 09:45-11:15, Th 14.03. 11:30-13:00, Fr 05.04. 09:45-11:15
-
Alves, We 15:00-18:15 (5×), We 29.05. 15:00-16:30, We 29.05. 16:45-18:15
-
Mikunda, Fr 22.03. 13:15-14:45, Fr 13:15-18:45 (3×), Sa 13:15-18:45 (2×)
-
Fuchs, Th 21.03. 08:00-11:15, Th 21.03. 13:15-14:45, Mo 15.04. 11:30-14:45, Mo 15.04. 15:00-18:15, Th 09:00-14:00 (2×), Th 16.05. 08:00-14:45, Th 23.05. 09:45-11:15
-
Leri, Th 16:45-18:15 (10×), Th 06.06. 16:45-20:00
-
Reisinger, Tu 15:00-16:30 (12×)
-
040501 VO 4 ECTS [ en ] ( MIXED ) Foundations of Marketing: Data Analysis for Marketing Decisions (MA)Halkias, Mo 04.03. 15:00-16:30, Mo 11:30-13:00 (10×), Tu 21.05. 11:30-13:00
-
Sichtmann, Mo 09:45-11:15 (6×), Mo 09:45-13:00 (3×)
-
Fuchs, We 20.03. 09:00-13:00, Mo 22.04. 09:00-14:45, Fr 14.06. 09:00-16:30, Mo 17.06. 09:00-16:30
Last modified: Fr 28.06.2024 00:39
https://wirtschaftswissenschaften.univie.ac.at/studium/waehrend-des-studiums/master/geaendertes-lv-angebot-im-master-iibw/#c903283ÜberblickPflichtkurse Teil 1:
KU Marktforschung 1 oder KU International Marketing Research 1 | Building Blocks of Marketing 1: Marketing Research
KU Konsumentenverhalten | Building Blocks of Marketing 2: Consumer BehaviorPflichtkurse Teil 2
KU Data Analysis for Marketing Decisions | Foundations of Marketing: Mixed-Research Designs & Qualitative Methods ODER Foundations of Marketing: Data Analysis for Marketing DecisionsSE (International) Marketing | Marketing SeminarWahlkurse für Teil 1 und Teil 2:
Für alle anderen Kurse (siehe weitere Auflistung nachfolgend) ist wahlweise zu absolvieren - Special Topics oder Applied Topics in Marketing pro Kurs 4 ECTS (Teil 1 muss positiv absolviert sein, um Teil 2 zu besuchen.)
KU International Marketing Management 1
KU International Marketing Management 2
KU Marketing Kommunikation 1
KU Marketing Kommunikation 2
KU International Marketing Simulation
KU Shopper Marketing
UE Marketing Dramaturgie A
UE Marketing Dramaturgie B
KU Marktforschung 2
KU International Marketing Research 2
KU Topics in International Marketing